Media markt anulacja zamówienia bez powodu

sie 30. 2023
Jakiś czas temu kupiłem ipada na stronie MM gdzie infolinia chwile wcześniej potwierdziła ze jest on dostępny w MM Radom ale ze niby outlet(zapakowany, wyprzedaż modelu) Ja mowie spoko i zamawiam, minus to płatność z góry ale ze to Media Markt to się nie przejmowałem, w dodatku zamówiłem z odbiorem własnym w innym oddziale MediaMarkt. 2 dni później anulowali mi zamowienie bez podania przyczyny i jeszcze dali informacje ze zwrócą pieniądze w ciagu 4-30 dni. Czy ktoś już się „starł” z taką sytuacją? Czy według PrawKonsumenta nie powinni mi wydać nowego towaru?

715079-geUja.jpg
Aktualizacje społecznościowe

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika NickVolt
    NickVolt
    Mogło być po prostu tak, że w tym czasie ktoś inny zamówił lub zarezerwował sprzęt lub odebrał zanim twoje zamówienie zablokowało go w systemie. Mogło też być tak, że gdy poszli po sprzęt, okazało się że jest uszkodzony lub go po prostu nie ma, bo ktoś źle to zaznaczył w systemie. Ostatnie sztuki w systemach czasem tak mają, że jak przychodzi co do czego, to okazuje się, że nie ma. Wystarczy poczytać komentarze pod wstawkami. Dlatego wielu użytkowników minusuje wstawki na "ostatnie sztuki", bo to czasem "okazje-widmo". Niby są na stanie, ale przyjdziesz do sklepu i dowiesz się, że nie mają tego na stanie.
  2. Awatar użytkownika Poli3
    Poli3
    Mają jakiś zapis, ale wyglada na naciągany. Jeśli Ci zależy poszukaj podobnych wątków, może da się coś ugrać.

    „Sprzedawca może anulować zamówienie złożone przez Klienta niebędącego Konsumentem (tj. odstąpić od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) od momentu zawarcia Umowy sprzedaży aż do upływu 14 dni od dnia Dostawy Towaru. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny, w szczególności, gdy zamówienie wskazuje na nabywanie Towaru w celu jego dalszej odsprzedaży. Odstąpienie nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.”

    mediaexpert.pl/s,r…min
    Awatar użytkownika jan_karolek
    jan_karolek
    to chyba inny sklep z media w nazwie

    a zapis zupełnie spoko, klient nie będący konsumentem == np sp. z o. o. ktorej nie dotyczą przepisy o ochronie konsumentów
  3. Awatar użytkownika jan_karolek
    jan_karolek
    a miałeś maila z „potwierdzeniem” zamówienia? Podobnie jak w innych sklepach u nich zamowienie nie oznacza zawarcia umowy
    15050758-ZaKBr.jpg
    Awatar użytkownika flapek
    flapek Autor
    Tak dostałem z potwierdzeniem zamówienia jak i z informacją że zamówienie jest w przygotowaniu.
Awatar użytkownika