Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

media expert - reklamacja/zwrot - dostałem uszkodzony sprzęt/nie zdatny do użytku

2
maj 27. 2020
Witam, dostałem kilka dni temu uszkodzony sprzęt, złożyłem reklamację na ich stronie od razu po odebraniu, zaznaczyłem typ "Uszkodzenia w dostawie" mediaexpert.pl/rek…cja
Nie można było zauważyć "wady" bez rozpakowania towaru, niestety rozpakowałem gdy kurier odjechał dosłownie po minucie mu dzwoniłem ale niestety odmówił przyjazdu "uciekł" żeby cokolwiek wyjaśnić, odesłał mnie do sklepu., a ja podpisałem, że towar odebrałem.

Od sklepu media expert nic nie dostałem póki co, żadnej wiadomości, a gdy sprawdzam status na ich stronie: (bo nie jestem zarejestrowany) mediaexpert.pl/s,s…cji to dostaję: "Nie znaleziono wskazanego numeru reklamacji", ale na meila dostałem ten numer reklamacji (automat) od razu po wysłaniu formularza, może na stronie mają jakiś błąd? Czy o co kaman? Pisałem też osobno wiadomość e-mail - brak odzewu póki co.

Proszę o pomoc bardziej doświadczonych/będących w podobnej sytuacji.W opisie nie prawidłowości napisałem, że jest oderwana pokrywa pralki i pęknięty ekran - czy może miałem napisać jakieś zdanie konkretne/odwołanie się do czegoś?, poradźcie bo nie wiem czy nie lepiej może odesłać to na zwrot - zawieźć to do sklepu stacjonarnego? Ale to nie przejdzie raczej bo towar jest uszkodzony i nie wiem raczej go nie przyjmą, ale przecież taki mi wysłali !! Czy czekać po prostu te 14 dni na odzew? Ktoś ostatnio miał taką przygodę?

Pozdrawiam.
Aktualizacje społecznościowe
2 Komentarze
Wysiadł mikrofon w telefonie Huawei - reklamacja i naprawa zajęła MIESIĄC co do dnia, telefon wrócił porysowany, ze zniszczonym ekranem. Sklep przepychał się MIESIĄC co do dnia z serwisem, potem sprawa trafiła do Centrali, która po 14 DNIACH za zniszczony telefon dała 50 pln zniżki. ŻENADA !!! Uważajcie na serwis reklamacyjny i róbcie dobre zdjęcia przed oddaniem do naprawy, inaczej skatują Wasz sprzęt i dadzą ochłapy na otarcie łez.... 2,5 miesiąca + zakup nowego telefonu + opłata za przeniesienie danych + 3 wizyty w sklepie + 10 maili wysłanych...
Dlatego kupuje produkty Apple bo oni się nie bawią w naprawiania i zostawiania klienta 1 miesiąc z niczym tylko od razu dają nowy sprzęt
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst