Lidl online - reklamacja z tytułu rękojmi.

lis 29. 2022 (2 g, 29 min)
Wie ktoś może jak Lidl online podchodzi do reklamacji z tytułu rękojmi? Chce żeby mi wymienili wadliwy sprzęt na nowy. Wymieniają czy oddają kasę?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj

7 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Jak się nie mylę lidl daje 3 lata gwary. Wymieniają na nówki. Na kij ci rękojmia.
  2. Avatar
    Nie wiem jaki sprzęt chcesz reklamować. Jeżeli to coś ich marki własnej to wymieniają na nowy. Jeżeli z jakiegoś powodu nie jest dostępny to dają np nowszy model.
  3. Avatar
    W przypadku rękojmi, odsyłałem pocztą tak jak zwrot to oddawali mi pieniądze. W przypadku gwarancji gdy sprzęt wysłałem do serwisu do Niemiec, po około tygodniu dostałem nowy produkt. Kurier odebrał szlifierkę i za kilka dni przywiózł nową. (Edytowano)
    Avatar
    Autor
    oddałes ze wszystkim, czy sama szlifierke?
  4. Avatar
    Autor
    Chce zareklamować wkrętak akumulatorowy Parkside. Przyszedł, ale jest trupem. Na 99% padło ogniwo. Jeśli mi nie wymienia na nowy tylko oddadzą kasę to wolę sobie go zostawić, bo kupilem za 40zl. A wymiana takiego ogniwa to pikuś.
  5. Avatar
    Ze 2 lata temu reklamowałem suszarkę do włosów Silvercrest. Najpierw słabo później wcale nie grzała. Zadzwoniłem na infolinie, Pani spisała dane z paragonu. Za kilka dni kurier przywiózł nową. O starą nikt nie pytał.
Avatar