Opublikowano 29 listopada 2022

Lidl online - reklamacja z tytułu rękojmi.

Wie ktoś może jak Lidl online podchodzi do reklamacji z tytułu rękojmi? Chce żeby mi wymienili wadliwy sprzęt na nowy. Wymieniają czy oddają kasę?
Aktualizacje społecznościowe

7 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika rch_rch
    Ze 2 lata temu reklamowałem suszarkę do włosów Silvercrest. Najpierw słabo później wcale nie grzała. Zadzwoniłem na infolinie, Pani spisała dane z paragonu. Za kilka dni kurier przywiózł nową. O starą nikt nie pytał.
  2. Awatar użytkownika Nathan_Drake
    Jak się nie mylę lidl daje 3 lata gwary. Wymieniają na nówki. Na kij ci rękojmia.
  3. Awatar użytkownika qqluxcriu
    Nie wiem jaki sprzęt chcesz reklamować. Jeżeli to coś ich marki własnej to wymieniają na nowy. Jeżeli z jakiegoś powodu nie jest dostępny to dają np nowszy model.
  4. Awatar użytkownika dan2522
    W przypadku rękojmi, odsyłałem pocztą tak jak zwrot to oddawali mi pieniądze. W przypadku gwarancji gdy sprzęt wysłałem do serwisu do Niemiec, po około tygodniu dostałem nowy produkt. Kurier odebrał szlifierkę i za kilka dni przywiózł nową. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Mowca
    Autor
    oddałes ze wszystkim, czy sama szlifierke?
  5. Awatar użytkownika Mowca
    Autor
    Chce zareklamować wkrętak akumulatorowy Parkside. Przyszedł, ale jest trupem. Na 99% padło ogniwo. Jeśli mi nie wymienia na nowy tylko oddadzą kasę to wolę sobie go zostawić, bo kupilem za 40zl. A wymiana takiego ogniwa to pikuś.
Awatar użytkownika