LetyShops - złe naliczanie cashback

wrz 25. 2021
Dzień dobry, podczas zamawiania karmy na Zooplus przez aplikację LetyShops nie naliczyło mi prawidłowo zwiększonego do 3,6% cashbacku. Z obliczeń wynika, że zwrot przy kwocie zamówienia, wynoszącej po rabatach 97 złotych, powinien on wynosić ~3,49 zł, a w oczekujących mam aktualnie 1,14 zł. Żeby było śmieszniej nalicza cashback z kwoty zakupu 90.95 zł.
To nie jest nawet 0.9% które nalicza standardowo dla użytkownika Zooplus z kilkunastoma zamówieniami w historii.

Pani z działu technicznego, kazała przesłać screeny. Ostatecznie napisała żeby czekać do 90 dni na zwrot. Pani z działu technicznego, a trochę zamiotła temat pod dywan lub mnie nie zrozumiała (prawdopodobnie Ukrainka).

Wysłać jej te "skomplikowane" obliczenia matematyczne, czy odpuścić?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
5 Komentarzy
Prześlij Komentarz