paź 20. 2021
Witam, mam problem, mianowicie coś się zepsuło na Amazon PL i nie mogłem zapłacić blikiem za zamówienie, kliknąłem anuluj i jak wszedłem go jeszcze raz kupić to weszło mi okienko do zapłaty, także dokończyłem płacenie. Myślałem że automatycznie anulowanie zamówienia już zniknie, ale nie, nie dostałem też żadnego potwierdzenia zapłaty a kasa z konta zeszła. Jest jakikolwiek sposób żeby się skontaktować z Amazonem żeby dowiedzieć się co teraz? Nie ma nigdzie ani numeru telefonu ani żadnego czatu, tylko jakieś durne szukanie odpowiedzi na banalne pytania, a nic związanego z moim problemem - co jest chore, żeby nie było normalnego kontaktu podanego. Proszę Was bardzo o pomoc, Pozdrawiam.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
6 Komentarzy
Prześlij Komentarz