gru 2. 2019
Jak skontaktować się z amazon.de mailowo lub po polsku telefonicznie?
Zapłaciłem za kilka przedmiotów na Amazon.de przez Revoulta 1 płatnościa. Kase z karty pobrało, ale przyszedł mail od amazonu, że płatność została odrzucona i mam sprawdzić karte. 1 przedmiot tylko przeszedł i pisze, że wysłano. Potwierdzam karte i znowu to samo. Infolinia po niemiecku, przełączają do kogoś kto mówi po angielsku, ale nie potrafi nic wytłumaczyć i przełącza znowu do kogoś kto po niemiecku mówi (ja nie mówie po niemiecku) i nie idzie tego wyjaśnić, że kase na koncie zblokowało, a przysyła informacje o niepowodzeniu płatności
Zapłaciłem za kilka przedmiotów na Amazon.de przez Revoulta 1 płatnościa. Kase z karty pobrało, ale przyszedł mail od amazonu, że płatność została odrzucona i mam sprawdzić karte. 1 przedmiot tylko przeszedł i pisze, że wysłano. Potwierdzam karte i znowu to samo. Infolinia po niemiecku, przełączają do kogoś kto mówi po angielsku, ale nie potrafi nic wytłumaczyć i przełącza znowu do kogoś kto po niemiecku mówi (ja nie mówie po niemiecku) i nie idzie tego wyjaśnić, że kase na koncie zblokowało, a przysyła informacje o niepowodzeniu płatności
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
17 Komentarzy