Jak skontaktować się z amazon.de?

14
gru 2.
Jak skontaktować się z amazon.de mailowo lub po polsku telefonicznie?
Zapłaciłem za kilka przedmiotów na Amazon.de przez Revoulta 1 płatnościa. Kase z karty pobrało, ale przyszedł mail od amazonu, że płatność została odrzucona i mam sprawdzić karte. 1 przedmiot tylko przeszedł i pisze, że wysłano. Potwierdzam karte i znowu to samo. Infolinia po niemiecku, przełączają do kogoś kto mówi po angielsku, ale nie potrafi nic wytłumaczyć i przełącza znowu do kogoś kto po niemiecku mówi (ja nie mówie po niemiecku) i nie idzie tego wyjaśnić, że kase na koncie zblokowało, a przysyła informacje o niepowodzeniu płatności
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

14 Komentarzy
Dzwoniłem na infolinię PL mimo że zakupiłem towar na amazonie .DE i rozmowa była prowadzona po polsku.
1. Aby się skontaktować po polsku wejdź w pomoc -> potrzebujesz więcej pomocy -> skontaktuj się z nami.
2. Z doświadczenia wiem że polski support, kolokwialnie mówiąc, gówno może. Więc jeśli angielski ani niemiecki support nie pomogli z tym problemem to na 99% polski tymbardziej nie będzie w stanie.
3. Czy pieniądze z karty zostały pobrane i odebrane, czy tylko zablokowane? Bo jeśli zablokowane i sprzedawca ich nie odbierze w ciągu 7 lub 14 dni (a sprzedawca odbiera je zazwyczaj gdy zatwierdza otrzymanie płatności) to po tym czasie środki się odblokowują na karcie.
Środki zostały zblokowane, a nie pobrane. Dziwi mnie sytuacja, bo środki zblokowali, czyli płatność przeszła, a teraz coś kombinują z płatnością i nie przechodzi.
Mam konto firmowe i nie ma czegos takiego: pomoc -> potrzebujesz więcej pomocy -> skontaktuj się z nami.
Edytowane przez: "Myszu" gru 2.
przez aplikację prubowałeś?
znalazłem numer do polskiej pomocy ogólnej: PL: +48 12 881 19 60
może tam mi coś pomogą.
Heh, mimo ze kwota zblokowana, amazon twierdzi, że płatność do nich nie dotarła i z bankiem mam to sobie wyjaśnić. Teraz przyjdzie się kopać z Revoultem, ciekawe czy mają jakąś polską infolinie. Pewnie odeślą do amazonu....
Edytowane przez: "Myszu" gru 2.
na 99% płatność sama wróci
YaPa02/12/2019 12:37

na 99% płatność sama wróci


tak, ale za 7 dni, a ja bym chciał zamówienie opłacić jak najszybciej
Blokada pojawia się w momencie próby pobrania środków i nie oznacza przekazania pieniędzy na konto sprzedawcy tylko zablokowanie ich przez bank aby zapobiec powstaniu debetu. Jeśli amazon twierdzi że nie otrzymał płatności to tak jest, więc środki po ustawowym czasie (7 lub 14 dni) automatycznie się odblokują.
Myszu02/12/2019 12:38

tak, ale za 7 dni, a ja bym chciał zamówienie opłacić jak najszybciej


Nie przyspieszysz czasu odblokowania. Najlepiej doładuj revoluta na tyle ile będzie potrzebne do opłacenia zamówienia, a za parę dni to co się odblokuje to przelejesz z powrotem na konto.
Myszu02/12/2019 12:38

tak, ale za 7 dni, a ja bym chciał zamówienie opłacić jak najszybciej


Skontaktuj się tutaj i zaznacz rozmowę telefoniczną i wytłumacz im:

amazon.de/gp/…-21
telefonicznie nic nie szlo ugrac, ani po angielsku ani po polsku. Napisalem maila, zobaczymy co mi powiedzą
Ja z kolei mam taki problem, że dodałem płatność kartą revolut. Po chwili sprawdziłem że miałem kartę zablokowaną. Po odblokowaniu, w aplikacji przy zamówieniu "zaaktualizowałem metodę płatności " status na Amazonie zmienił się że dostawa będzie 5-16grudnia ale patrząc na konto revolut to nie pobrało kwoty zamówienia... Ktoś miał podobny problem?
Ps zlecając kontakt z infolinią odezwała się osoba mówiąca po niemiecku..
Cały czas się męczę z tą płatnością, a Amazon ręce rozkłada.
Uzbierało się tego trochę bo to Black Fridayowe zakupy dla siebie, zanajomych i rodziny.

Zamówienie na 1061,82€. Puszczone w piatek. Z konta Revoult zjechało kilka przelewów. Jeszcze w piatek: 175,71€, 7,56€, 527,13€. W sobotę zjechało 168,15€, a w niedzielę 175,71€.

Mimo, że wszystko sprzedawał Amazon, rozbiło na kilka paczek. Problem jest z tą jedną blokadą/obciążeniem na 527,13. Z konta zniknęło, a paczka rozbita na tą kwotę wisi jako nie opłacona. Wyskakuje mi info abym zweryfikował forme płatności. Wchodzę tam, wybieram tą kartę z której płatność schodziła, ale dalej wyskakuję o weryfikację formy płatności.
Na złotówkowym koncie Revoult widać, że Amazon próbuje obciążyć konto kwotą 1507,88zł, ale nie przechodzi bo nie mam nic w złotówkach na koncie. A z drugiej strony za co, jak już z konta pełna kwota zamówienia zniknęła
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje