Jak rzeczywiście wygląda kwestia opóźnień na Amazonie?

paź 21. 2021
Cześć, zamówiłem wczoraj (środa) stację ładującą oraz zegarek poprzez polską stronę Amazona. Oba produkty były dostępne z tym, że zegarek to była ostatnia sztuka. Termin dostawy dla obydwu produktów: "następny dzień do 20:00".
Dzisiaj rano kurier przywiózł mi stację ładującą, jednak po zegarku ani śladu. W przeciwieństwie do stacji jego status nie uległ zmianie w panelu użytkownika na stronie Amazonu (tracking). Ciągle oczekuje na wysyłkę. Dzisiaj data jego dostawy przesunęła się na jutro.

Rozmawiałem z Obsługą klienta, ale oni niczego nie wiedzą i nie są w stanie sprawdzić (cyt.: "taki to system"). Każą mi czekać na przesyłkę i jak już ją otrzymam zgłosić się po dodatkowy miesiąc Prime...
Pani na infolinii nie była w stanie powiedzieć, czy zamówiony produkt de facto istnieje na magazynie, kiedy zostanie wysłany itd. Obawiam się, że produktu tak naprawdę nie ma i Amazon będzie przesuwał przez najbliższe tygodnie datę dostawy o jeden dzień, gdyż obecnie zegarek jest trudno dostępny, tak ogólnie i sądzę, że jego dostawa w przypadku braku nie nastąpi szybko.

Jakie macie doświadczenie w tej materii?
Czy takie zachowanie jest jednoznaczne z brakiem produktu i należy od razu poprosić o zwrot pieniędzy, czy też warto wstrzymać się parę dni?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
3 Komentarze
Prześlij Komentarz