paź 18. 2020
Kolokwialnie, ale dosłownie.

Mam na rejonie kuriera, który w poważniu ma dostarczanie paczek. W tamtym roku jeszcze, zamawiałem kilka przesyłek gdzie jedyną formą dostawy był kurier UPS. Każdą przesyłkę musiałem odbierać osobiście w ich AccessPoint'ach...

W środę zamówiłem nowy telefon z Allegro, stary już trup więc się szarpnąłem. Byłem prawie pewny, że zdarzą przed weekendem. Nie zdąrzyli... Tego samego dnia zamawiałem również filtry, olej, płukankę do paczkomatu, czekały na mnie już w czwartek.

Niestety głupi ja zapomniał, że to UPS leci w prącie i wybrałem właśnie tego kuriera.
Na Allegro wisi status, że paczka czeka na odebranie przez kuriera... Nie dostałem ani maila, ani smsa od kuriera, że w domu nikogo nie ma ( Co jest nie możliwe... ), a najlepsze, że awizo również nie zostawił.
Dopiero gdy sam sprawdziłem na ich stronie status paczki, okazało się, że w piątek, już o 10 rano, czeka na odbiór w punkcie, a o 9 nikogo nie zastał.

Tak się zagotowałem, że gnoja bym rozniósł. Ale oczywiście kochany UPS nie daje nawet numeru do kuriera, który obsługuje moją paczkę.

Proste pytanie, gdzie można, najlepiej skutecznie wylać swoje żale?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
Najlepsze komentarze
11 Komentarzy
Prześlij Komentarz