iPhone 8 z Amazona (3rd party) a gwaracja

1
cze 12.
Hej! Wiem, że oficjalnie tak nie wypada przy zakupie produktów Apple, ale cebula u mnie mocna więc i tym razem chce przyoszczędzić.
Widzę, że aktualnie najtańszą opcją kupna nowego iPhone 8 jest Amazon.de (658euro) i kupno od 3rd party sprzedawcy. Jedna tylko sprawa mnie ciekawi - jak wówczas wygląda ewentualna naprawa gwarancyjna? Prawdopodobnie w przypadku produktów Apple pierwszy rok mam u nich serwisowane i mogę naprawiać w Polsce, tak? Co po roku? Odwołuje się do Amazona czy bezpośrednio do sprzedawcy?
Będę wdzięczny za pomoc!
Aktualizacje społecznościowe
1 Komentarz
Sprzedawca. Apple daje gwarancje roczna i tyle.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje

    Najlepsi sprzedawcy