Jan 10. 2023 (19 g, 11 min)
Zaistniała pomyłka z adresem podczas składania zamówienia w sklepie on-line Lidl. Zadzwoniłem na infolinię w celu skorygowania adresu (na profilu klienta już zmieniłem adres na właściwy). Okazuje się, że pomimo faktu, że zamówienie nie jest nawet na etapie "w realizacji", niemożliwym jest dokonanie zmiany adresu wysyłki na właściwy. "Nie - bo nie, nasz system tego nie przewiduje". CHORE.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Skomentuj

10 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Mi miesiąc wysyłali zamówienie. 4 produkty rozbili na 3 paczki i przychodziły w różnych terminach. Mimo wszystko warto było, bo mieli super promke
  2. Avatar
    Miałem podobnie gdy wystąpił błąd podczas płatności. Brak możliwości ponowienia. Zamówiłem jeszcze raz. Dostałem wadliwy produkt. Reklamowałem i napisałem że chce wymianę a nie zwrot bo to była oferta w promocji. Zrobili zwrot środków.
    Lidl online to jeden z gorszych sklepów jeżeli chodzi o obsługę a o pakowaniu nie wspomnę. Jedynie co ich ratuje to czasem ceny.
  3. Avatar
    To anuluj zamówienie i złóż drugie na właściwy adres. Raczej ich system powinien przewidywać anulowanie zamówienia
    Avatar
    Autor
    Ale promocja już się skończyła...
Avatar