Chcialbym przestrzec kupujących przed firmą elektrookazje.pl/ która na stronie ma orginaly a sprzedaje podrobki. Zakupilem głośnik JBL Xtreme 3, który przyszedł przez SK Client i okazał się podróbką.
Nie kupujesz od nich, bo jak widać na stronie: Strona elektrookazje.pl pośredniczy w zakupie pomiędzy sprzedawcą a klientem. Średni czas oczekiwania wynosi od dziesięciu do sześćdziesięciu dni roboczych. Ewentualny zwrot należy nadać na swój koszt do zagranicznego sprzedawcy. Czyli sprzedawca konkretny może być nieuczciwy.
A mogłeś jak człowiek zamówić z Aliexpress i byś dostał to samo... Ale tak to jest jak się nie czyta regulaminów sklepów z których się zamawia.
Ciesz się , że w ogóle coś dostałeś .
Autor
Produkt na ich stronie jest orginalny i to widac po zdjeciach, niestety wysylaja podroby. Zamkniemy ten sklep bardzo szybko.
Witam, również przestrzegam przed elektrookazje.pl Zaplacilam 5.06.2022 i nie dostalam towaru. Pierwszy raz mam takie złe doświadczenie. Może ktoś mógłby podpowiedzieć, czy coś takiego można zgłosić i gdzie? Gdzie jeszcze można przestrzec przed tym nieuczciwym pośrednikiem?
Autor
Zgloś na policję, powyżej 500zł zglaszasz przestepstwo. Jesli nie wystawi dokumentu sprzedazy parahon, faktura to do US.
Niestety pokusa również zgubiła i mnie, chęcią sprawienia przyjemności córce zamówiłem w tym sklepie suszarkę dysona za 1999 zł zapłacona dostawa miała być na piątek, oczywiście brak dostawy. Wysłane email do sklepu elektrookazje nie daja nic milczenie z ich strony trwa nadal, towaru brak i 1999 zł też (Edytowano)
Zamówiłem od nich głośnik dziewczynie na urodziny... Sądziłem, że w tydzień dojdzie, niestety tak się nie stało i musiałem na szybko szukać prezentu. Głośnik przyszedł prawie po 2 tygodniach ale ciężko mi było ocenić czy to podróba... Chyba nie. Oczywiście dopiero po zakupie zacząłem szukać informacji no i faktycznie na stronie widniała informacja o czasie dostawy :/ Dziewczyna dostała inny prezent więc głośnik zwróciłem... całe szczęście kasę otrzymałem po kilku dniach bo głośnik nie był tani. (Edytowano)
11 Komentarzy
sortowanie:Strona elektrookazje.pl pośredniczy w zakupie pomiędzy sprzedawcą a klientem. Średni czas oczekiwania wynosi od dziesięciu do sześćdziesięciu dni roboczych. Ewentualny zwrot należy nadać na swój koszt do zagranicznego sprzedawcy.
Czyli sprzedawca konkretny może być nieuczciwy.
Zaplacilam 5.06.2022 i nie dostalam towaru.
Pierwszy raz mam takie złe doświadczenie. Może ktoś mógłby podpowiedzieć, czy coś takiego można zgłosić i gdzie? Gdzie jeszcze można przestrzec przed tym nieuczciwym pośrednikiem?