Pozwolę sobie odkopać ten temat, bo jestem na bieżąco i może komuś się przyda. Sam szukałem odpowiedzi na to pytanie i tak trafiłem do tego wątku. Niecałe 2 lata temu kupiłem z whd ekspres do kawy Gaggia. ekspres działał bez zarzutu. Ostatnio pojawiła się informacja o konieczności odkamienienia więc stwierdziłem ze po 2 latach może warto oddać do serwisu na przegląd/ czyszczenie/ smarowanie itd. Znalazłem na stronie Gaggia oficjalne serwisy i zawiozłem ekspres do wybranego punktu. Po ok 2 dniach dostałem telefon ze po za konserwacją trzeba wymienić jakiś tam zawór który cieknie. Woda z tego zaworu ciekła na przepływomierz, który jeszcze działa, ale tez wypadało by go wymienić, bo zaraz może się zepsuć i wtedy ekspres nie bedzie diałał. Koszt wszystkiego cos ponad 500 zł. Skontaktowałem się wiec z amazon - bo ekspres kupiłem 20.11 2018 wiec jeszcze powinna obowiązywać gwarancja/rękojmia. Pan na infolinii powiedział, że jak najbardziej naprawa się należy tylko że u nich w punkcie serwisowym gdzieś tam. Miał się mną kontaktować ktoś tam inny od nich w celu ustalenia szczegółów. Tego samego dnia dostałem maila od amazon technical support z prośba o opisanie co się dokładnie dzieje z urządzeniem . Następnego dnia rano pan z tego działu zadzwonił do mnie (oczywiście przepraszając za kłopot i ze przeszkadza dzwoniąc )zapytał ile ma kosztować naprawa i zaproponował zwrot kosztów naprawy albo na kartę z której był kupiony ekspres albo jako gift card. Dostałem zwrot 115 euro bez przedstawiania faktury czy czegokolwiek, tylko na podstawie podanej przeze mnie ustnie wyceny z serwisu tak wiec sprawa zakończona bardzo pozytywnie w moim odczuciu . Jak widać Gwarancja Amazon działa. (Edytowano)
2 lata i to nie jest gwarancja tylko rękojmia amazonu produkty z Warehouse nie mają gwarancji producentów
2 Komentarze
Niecałe 2 lata temu kupiłem z whd ekspres do kawy Gaggia. ekspres działał bez zarzutu. Ostatnio pojawiła się informacja o konieczności odkamienienia więc stwierdziłem ze po 2 latach może warto oddać do serwisu na przegląd/ czyszczenie/ smarowanie itd. Znalazłem na stronie Gaggia oficjalne serwisy i zawiozłem ekspres do wybranego punktu.
Po ok 2 dniach dostałem telefon ze po za konserwacją trzeba wymienić jakiś tam zawór który cieknie. Woda z tego zaworu ciekła na przepływomierz, który jeszcze działa, ale tez wypadało by go wymienić, bo zaraz może się zepsuć i wtedy ekspres nie bedzie diałał. Koszt wszystkiego cos ponad 500 zł.
Skontaktowałem się wiec z amazon - bo ekspres kupiłem 20.11 2018 wiec jeszcze powinna obowiązywać gwarancja/rękojmia. Pan na infolinii powiedział, że jak najbardziej naprawa się należy tylko że u nich w punkcie serwisowym gdzieś tam. Miał się mną kontaktować ktoś tam inny od nich w celu ustalenia szczegółów. Tego samego dnia dostałem maila od amazon technical support z prośba o opisanie co się dokładnie dzieje z urządzeniem . Następnego dnia rano pan z tego działu zadzwonił do mnie (oczywiście przepraszając za kłopot i ze przeszkadza dzwoniąc )zapytał ile ma kosztować naprawa i zaproponował zwrot kosztów naprawy albo na kartę z której był kupiony ekspres albo jako gift card. Dostałem zwrot 115 euro bez przedstawiania faktury czy czegokolwiek, tylko na podstawie podanej przeze mnie ustnie wyceny z serwisu
tak wiec sprawa zakończona bardzo pozytywnie w moim odczuciu . Jak widać Gwarancja Amazon działa. (Edytowano)
produkty z Warehouse nie mają gwarancji producentów