Opublikowano 15 maja 2023

Gwarancja na pada Xbox.

Cześć. Mam xboxa series x razem z padem,kupiony w zestawie. Na stronie Microsoftu jak chce złożyć reklamację na pada to należy dodać nr PID. Po dodaniu nr pod wyskakuje informacja że pad nie jest już na gwarancji (sama konsola jest). Jak to jest że pad zakupiny razem z konsola ma okres gwarancyjny inny niż sama konsola. Bez sensu. Czy u was jest tak samo czy jakiś błąd?
Aktualizacje społecznościowe

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Z tego co pamiętam to tu ludzie pisali, że pady mają tylko rok gwarancji jeżeli są zakupione (w zestawie) wraz z konsolą.
    Awatar użytkownika SimonDG
    Autor
    No i właśnie wszystko na to wskazuje że tak właśnie jest.
  2. Awatar użytkownika king_of_the_jungle
    Na zakupy w PL jest jeszcze rękojmia. Sprzedawca odpowiada za zakupiony przez konsumenta towar przez okres 2 lat. Ty decydujesz czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Poli3
    Raczej błąd
  4. Awatar użytkownika Wojciech_Kowalczyk
    Na akcesoria Xbox jest 90 dni gwarancji (tak napisane jest w dokumencie tutaj download.microsoft.com/dow…pdf)
  5. Awatar użytkownika lukasz294
    Pad ma tylko rok gwarancji.
    Konsola ma dwa lata gwarancji.
  6. Awatar użytkownika mati_matiVI
    Bzdura kupiłem xbox x i dodałem na stronie microsoft nr seryjny konsoli i pada. Na oba urządzenia pokazuje mi 2 lata gwarancji
    Awatar użytkownika jakubgalecki
    Ja po rejestracji na stronie mam gwarancję na konsolę do 17.01.2025 (konsola kupiona w media ekspert 17.01.2023). Natomiast gwarancja na pada wygasła 03.09.2023. Dodam, że kupiłem dodatkowy pad na amazon, i na niego mam normalnie dwa lata gwarancji do 27.05.2025.
Awatar użytkownika