gru 24. 2021
Cześć pepperowicze. Kupiłem monitor Xiaomi Mi Curved 34 w Oficjalnym Sklepie Allegro, podstawa monitora okazała się wadliwa ponieważ delikatnie przekrzywia monitor na jedną stronę przez co matryca nie jest równoległa do biurka. Uniemożliwia to prawidłowe korzystanie z monitora. Napisałem do Allegro, że chcę skorzystać z naprawy gwarancyjnej. Dostałem odpowiedź, że mogę wybrać sposób rozpatrzenia zlecenia, czy przez rękojmie sklepu (allegro) czy gwarancję producenta (xiaomi). Ma ktoś jakieś doświadczenia z rękojmi oficjalnego sklepu Allegro? Czy warto wybierać rękojmie w tym przypadku? Czy może ma ktoś jakieś doświadczenie z serwisem Xiaomi, które mi pomogą podjąć decyzję o skorzystaniu z gwarancji? Zachęcam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.
Nawiasem mówiąc, od zakupu jeszcze nie minął rok więc przyjmuje się w świetle prawa wadę za występującą z dniem zakupu.
Nawiasem mówiąc, od zakupu jeszcze nie minął rok więc przyjmuje się w świetle prawa wadę za występującą z dniem zakupu.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
11 Komentarzy