Gdzie Shopee ma informacje, że można na jednym telefonie korzystać z jednego konta?

lut 6. 2022
Jak w tytule, wczoraj próbując (bezskutecznie do tej pory), chciałam opłacić zamówienie.
W trakcie wpisywania danych karty płatniczej, cofnęłam stronę w telefonie.
To wystarczyło, żeby zablokować mi konto z powodu ,,nietypowej płatności”.
Potem korzystając z mojego sprzętu, zalogowałam się na konto chłopaka.
Efekt- kolejne konto zablokowane.

Teraz z działu obsługi, chcą ode mnie:
-zdjęcie dowodu/ prawa jazdy
-moje selfie z dowodem
-oraz dowód, że mój numer to mój

Na pewno nie będę przesyłać takiej ilości danych.

I już kończąc, jak ktoś wie gdzie odnajdę te zasadę, korzystania z jednego telefonu do jednego konta..

Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie

15 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Tahoe
    Można było dłuższy czas tłuc nowe konta aż miło. Widocznie stwierdzili, że kasa przeznaczona na kupony za szybko się kurczy a "nowych" aktywnych nie przybywa a jedynie "jednorazowych"
  2. Awatar użytkownika Usunięty583063
    Anonymous User
    Shopee u nas się skończyło. Zmiana OS nic nie daje. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Mowca
    A jaki podali tobie powód zablokowania konta? Z konta na shopee można korzystać na wielu urządzeniach.
  4. Awatar użytkownika aale__xis
    Autor
    Mowca06/02/2022 23:26

    A jaki podali tobie powód zablokowania konta? Z konta na shopee można k …A jaki podali tobie powód zablokowania konta? Z konta na shopee można korzystać na wielu urządzeniach.


    Nietypowa aktywność, a podczas rozmowy na czacie z nimi, usłyszałam, że na jednym urządzeniu, można się logować tylko z jednego konta.
    Pewnie zaczęli robić jakieś zabezpieczenia, odnośnie dublowania konta pod kupony. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Mowca
    Niech tobie powiedzą ci to jest ta nietypowa aktywność?
    Ja z shopee korzystam na telefonie, komputerze w domu i poza domem. Mam też inne konto, z którego też zamawiam i nie było jeszcze żadnych problemów.
  6. Awatar użytkownika aale__xis
    Autor
    Mowca06/02/2022 23:34

    Niech tobie powiedzą ci to jest ta nietypowa aktywność? Ja z shopee ko …Niech tobie powiedzą ci to jest ta nietypowa aktywność? Ja z shopee korzystam na telefonie, komputerze w domu i poza domem. Mam też inne konto, z którego też zamawiam i nie było jeszcze żadnych problemów.


    Spróbuje i dam znać co i jak. Dzięki, narazie mam ich dość zablokowali mi dwa konta, a to co chciałam zamówić ciagle czeka. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika MaMiX
    Mowca06/02/2022 23:34

    Niech tobie powiedzą ci to jest ta nietypowa aktywność? Ja z shopee ko …Niech tobie powiedzą ci to jest ta nietypowa aktywność? Ja z shopee korzystam na telefonie, komputerze w domu i poza domem. Mam też inne konto, z którego też zamawiam i nie było jeszcze żadnych problemów.


    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
    Pewnie zignorują i nic nie zrobią, póki nie wyśle ww. "dowodów" myśląc, że nie będzie bawić się w sądy itp.
    Bo tak to zazwyczaj jest, że ludzie z supportu mają w dupie czyjeś prawa, bo i tak najpewniej to nie oni dostaną po dupie i pewnie co najwyżej wylecą z pracy, jeśli klient wygra w sądzie, a potem znajdą inną pracę i tyle. (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika adam.wierzchnicki
    aale__xis06/02/2022 23:29

    Nietypowa aktywność, a podczas rozmowy na czacie z nimi, usłyszałam, że na …Nietypowa aktywność, a podczas rozmowy na czacie z nimi, usłyszałam, że na jednym urządzeniu, można się logować tylko z jednego konta.Pewnie zaczęli robić jakieś zabezpieczenia, odnośnie dublowania konta pod kupony.


    Nie sądzę że to to.
    Dzisiaj jest w cenie zbieranie takich danych. Pamiętam jak potrzebowałem skorzystać z Twittera , zarejestrowałem się, a po 10 minutach mail że z mojego konta wykryto nietypowa aktywność i muszę przestawić właśnie selfie z dowodem by móc się logować w ogóle.
    Oczywiście o żadnej aktywności nie było mowy, bo jeszcze nie zdążyłem się zarejestrować, a suport odpisywał że nie potrafią powiedzieć jaka to aktywność ale ze jakaś musiała być.
  9. Awatar użytkownika Nathan_Drake
    Tahoe07/02/2022 08:30

    Można było dłuższy czas tłuc nowe konta aż miło. Widocznie stwierdzili, że …Można było dłuższy czas tłuc nowe konta aż miło. Widocznie stwierdzili, że kasa przeznaczona na kupony za szybko się kurczy a "nowych" aktywnych nie przybywa a jedynie "jednorazowych"


    Właśnie tak.
    Dlatego moda na shopee szybko się skończy, bo brajanki i karyny nabijały darmowe towary jak dzicy a jak przyjdzie teraz normalnie płacić to nie i po sławnie
  10. Awatar użytkownika aale__xis
    Autor
    Tahoe07/02/2022 08:30

    Można było dłuższy czas tłuc nowe konta aż miło. Widocznie stwierdzili, że …Można było dłuższy czas tłuc nowe konta aż miło. Widocznie stwierdzili, że kasa przeznaczona na kupony za szybko się kurczy a "nowych" aktywnych nie przybywa a jedynie "jednorazowych"


    Wszystko rozumiem, ale bałagan mają w tych danych niesamowity. Poza tym utrudnienia podczas takiego zwykłego błędu.

    + Mam opłacone wcześniejsze 2 zamówienia i nawet nie wiem czy one dojdą, czy będą anulowane, nie odpowiedzieli mi na to. (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Usunięty583063
    Anonymous User
    To aż takie jaja się teraz dzieją na shopee?
  12. Awatar użytkownika aale__xis
    Autor
    Usunięty58306307/02/2022 17:51

    To aż takie jaja się teraz dzieją na shopee?


    A no są, około południa mieli mi na moją prośbę usunąć konto, żebym założyła od nowa i nadal nic, organizacja fatalna. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika Bilii_Martin
    dziś spotkałem się z tym samym problemem, moje konto na którym rano robiłem zakupy zostało usunięte, nawet nie zostałem o tym w żaden sposób poinforowany czy to mailem czy sms, kupiłem sobie kable z chin około 5 rano po czym logując się o 17 wyskakiwał komunikat że konto nie istnieje. Mam nadzieje że przesyłki które opłaciłem dojdą lub zostaną zwrócone pieniądze.
  14. Awatar użytkownika Usunięty588028
    Anonymous User
    Już po IP filtrują. Ale ja się nie dam.
Awatar użytkownika