Jak w tytule, wczoraj próbując (bezskutecznie do tej pory), chciałam opłacić zamówienie.
W trakcie wpisywania danych karty płatniczej, cofnęłam stronę w telefonie.
To wystarczyło, żeby zablokować mi konto z powodu ,,nietypowej płatności”.
Potem korzystając z mojego sprzętu, zalogowałam się na konto chłopaka.
Efekt- kolejne konto zablokowane.
Teraz z działu obsługi, chcą ode mnie:
-zdjęcie dowodu/ prawa jazdy
-moje selfie z dowodem
-oraz dowód, że mój numer to mój
Na pewno nie będę przesyłać takiej ilości danych.
I już kończąc, jak ktoś wie gdzie odnajdę te zasadę, korzystania z jednego telefonu do jednego konta..
W trakcie wpisywania danych karty płatniczej, cofnęłam stronę w telefonie.
To wystarczyło, żeby zablokować mi konto z powodu ,,nietypowej płatności”.
Potem korzystając z mojego sprzętu, zalogowałam się na konto chłopaka.
Efekt- kolejne konto zablokowane.
Teraz z działu obsługi, chcą ode mnie:
-zdjęcie dowodu/ prawa jazdy
-moje selfie z dowodem
-oraz dowód, że mój numer to mój
Na pewno nie będę przesyłać takiej ilości danych.
I już kończąc, jak ktoś wie gdzie odnajdę te zasadę, korzystania z jednego telefonu do jednego konta..
15 Komentarzy
sortowanie:Nietypowa aktywność, a podczas rozmowy na czacie z nimi, usłyszałam, że na jednym urządzeniu, można się logować tylko z jednego konta.
Pewnie zaczęli robić jakieś zabezpieczenia, odnośnie dublowania konta pod kupony. (Edytowano)
Ja z shopee korzystam na telefonie, komputerze w domu i poza domem. Mam też inne konto, z którego też zamawiam i nie było jeszcze żadnych problemów.
Spróbuje i dam znać co i jak. Dzięki, narazie mam ich dość zablokowali mi dwa konta, a to co chciałam zamówić ciagle czeka. (Edytowano)
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
Pewnie zignorują i nic nie zrobią, póki nie wyśle ww. "dowodów" myśląc, że nie będzie bawić się w sądy itp.
Bo tak to zazwyczaj jest, że ludzie z supportu mają w dupie czyjeś prawa, bo i tak najpewniej to nie oni dostaną po dupie i pewnie co najwyżej wylecą z pracy, jeśli klient wygra w sądzie, a potem znajdą inną pracę i tyle. (Edytowano)
Nie sądzę że to to.
Dzisiaj jest w cenie zbieranie takich danych. Pamiętam jak potrzebowałem skorzystać z Twittera , zarejestrowałem się, a po 10 minutach mail że z mojego konta wykryto nietypowa aktywność i muszę przestawić właśnie selfie z dowodem by móc się logować w ogóle.
Oczywiście o żadnej aktywności nie było mowy, bo jeszcze nie zdążyłem się zarejestrować, a suport odpisywał że nie potrafią powiedzieć jaka to aktywność ale ze jakaś musiała być.
Właśnie tak.
Dlatego moda na shopee szybko się skończy, bo brajanki i karyny nabijały darmowe towary jak dzicy a jak przyjdzie teraz normalnie płacić to nie i po sławnie
Wszystko rozumiem, ale bałagan mają w tych danych niesamowity. Poza tym utrudnienia podczas takiego zwykłego błędu.
+ Mam opłacone wcześniejsze 2 zamówienia i nawet nie wiem czy one dojdą, czy będą anulowane, nie odpowiedzieli mi na to. (Edytowano)
A no są, około południa mieli mi na moją prośbę usunąć konto, żebym założyła od nowa i nadal nic, organizacja fatalna. (Edytowano)
vpn coś pomorze czy niekoniecznie ?