EURO RTV AGD - masowe anulowanie zamówień

11
gru 28. 2020
Witam wszystkich.

Zamówiłem rodzicom pralkę i żelazko bo się zepsuły po świętach.
Wczoraj (niedziela, 27.12.2020) zrobiłem zakupy i opłaciłem. Sekundę po opłaceniu mail o anulowaniu. Na koncie informacja że powód anulacji w mailu. W mailu brak powodu.
Na infolinii mówią, że dział handlowy anulował. Po godzinie dowiedziałem się, że łaskawie w ciągu 3 dni mi oddadzą kasę..
Robię zamówienie jeszcze raz. Te same towary, dostępne nawet dzisiaj do odbioru. Zmieniam formę płatności na kartę. I ZNOWU ANULOWANIE z automatu.
Infolinia wie tylko, że dział handlowy anulował. Nic nie mogą powiedzieć.

I że tak powiem uj, 3.5k zablokowane u nich i muszę łaskawie czekać na zwrot.

Ktoś tak miał? Ewentualnie ktoś wie, jak się skontaktować z ich działem handlowym telefonicznie?
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
11 Komentarzy
Prześlij Komentarz