Euro oszukuje i nie zwraca bo 2 produkt byl w promo

5
wrz 2.
Witam,ktos sie spotkal z takim czyms ze kupilem w euro rtv agd produkty.dwa na rocznice rodzicom:antena tacie a suszarka do wlosow mamie i na 2-ga rzecz dostalem rabat -5zl. ANTENA nie chwycila ani jednego kanalu wiec jechalem oddac z rachunkiem za 3 dni a oni ze nie moge jej zwrocic bo musze ja jak cos razem z suszarka mial ktos taka sytuacje ?
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
5 Komentarzy
Jakiś regulamin tej akcji jest?
tommas_02/09/2019 16:31

Jakiś regulamin tej akcji jest?


Nie po prostu chciałem z dupy kupic te 2 rzeczy na prezent i sie nabila promo sama na 2gi artykul -5 zl i tyle.:)
Adas_necc02/09/2019 16:37

Nie po prostu chciałem z dupy kupic te 2 rzeczy na prezent i sie nabila …Nie po prostu chciałem z dupy kupic te 2 rzeczy na prezent i sie nabila promo sama na 2gi artykul -5 zl i tyle.:)


1. Zawieź tę antenę.
2. Powiedz, że chcesz ją oddać, bo nima kanałów.
3. Powiedz aby skorygowali cały paragon łącznie z suszarką.
4. Kup tę suszarkę po cenie bez rabatu na nowym paragonie.
5. Zapytaj gdzie ich mózg, że tego wczoraj nie ogarneli.
6. Zostaw antenę.
7. Jedź do domu.

A jesli jest opcja to weź ze sobą te suszarke tez, bo jest spora liczba osób, co nie ma na tyle wyobraźni, aby skorygować suszarkę nie mając jej przed nosem.
Takie pierdoly to żaden zysk dla sprzedawcy, wiec zakładam, że nie tyle chcieli Cie splawic, co po prostu ktoś tam jest srednio rozgarnięty.
SF53330303/09/2019 11:18

1. Zawieź tę antenę.2. Powiedz, że chcesz ją oddać, bo nima kanałów.3. Powi …1. Zawieź tę antenę.2. Powiedz, że chcesz ją oddać, bo nima kanałów.3. Powiedz aby skorygowali cały paragon łącznie z suszarką. 4. Kup tę suszarkę po cenie bez rabatu na nowym paragonie.5. Zapytaj gdzie ich mózg, że tego wczoraj nie ogarneli.6. Zostaw antenę.7. Jedź do domu.A jesli jest opcja to weź ze sobą te suszarke tez, bo jest spora liczba osób, co nie ma na tyle wyobraźni, aby skorygować suszarkę nie mając jej przed nosem. Takie pierdoly to żaden zysk dla sprzedawcy, wiec zakładam, że nie tyle chcieli Cie splawic, co po prostu ktoś tam jest srednio rozgarnięty.


Dzieki dobry czlowieku
w takim razie trzeba było powiedzieć żeby ci wymienili antenę na działającą, bo sprzedawca twierdził, że będzie działać, a że to wina modelu a nie felernego egzemplarza to cię nie interesuje, bo pracownik twierdził, że będzie działać, zatem ma działać...

A jeśli nie chcą się bawić w kilkunastokrotne jej wymienienie to niech lepiej od razu przyjmą jej zwrot, bo i tak zakończy się na zwrocie gdy przerzucisz wszytskie dostępne na sklepie egrzeplarze tej anteny...
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje