sty 5. 2021
Cześć,
zakupiłem laptopa w x-kom. Dzisiaj go otrzymałem i po 5h zauważyłem, że ma wadę. Wadą wydaje się taśma pod wyświetlaczem, która zgina się w zły sposób. Na ten moment nie ma to wpływu na funkcjonowanie laptopa, ale raczej długo nie pociągnie ekran (zgaduję, że tam po prostu "szyna" z kablami do kamery i ekrany się znajduje). Ogólnie zamknąłem laptopa od czasu otrzymania maksymalnie 10 razy.
I teraz nasuwa się pytanie, co z nim zrobić... Czy od razu na reklamację czy zwrot zrobić?

zakupiłem laptopa w x-kom. Dzisiaj go otrzymałem i po 5h zauważyłem, że ma wadę. Wadą wydaje się taśma pod wyświetlaczem, która zgina się w zły sposób. Na ten moment nie ma to wpływu na funkcjonowanie laptopa, ale raczej długo nie pociągnie ekran (zgaduję, że tam po prostu "szyna" z kablami do kamery i ekrany się znajduje). Ogólnie zamknąłem laptopa od czasu otrzymania maksymalnie 10 razy.
I teraz nasuwa się pytanie, co z nim zrobić... Czy od razu na reklamację czy zwrot zrobić?


11 Komentarzy
Prześlij Komentarz