paź 20. 2021
Witam Szanowne Towarzystwo,

mieliście ostatnimi czasy problem z Durmaplay?

do tej pory zawsze kupowałem kartę do Netflix bez żadnych VPN ani nic. używałem karty revolut i własnego polskiego nr telefonu do weryfikacji.
nr miałem w parę chwil.

A dzisiaj już raz zwrócili mi kasę na revoluta. spróbowałem drugi raz i cały czas mam pod linkiem który dostałem na maila info jak w ss czyli "Twoje zamówienie jest obecnie dostarczane."
ktoś jakieś rady co źle robię? coś się zmieniło?
448330-r9JBK.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Skomentuj
20 Komentarzy
  1. Avatar
    Skorzystaj z komputera, na telefonie też nie mogłem kupić.
  2. Avatar
    Jak długo szedł Wam kod? Kupiłem mniej-więcej 24h temu i jeszcze nie doszedł, a kasa z konta zeszła :/
  3. Avatar
    Autor
    Doszło na następny dzień
  4. Avatar
    Autor
    Ale pierwszy raz tak długo zawsze było od razu.
  5. Avatar
    ja czekałem 4 dni, ale w końcu doszło. Z aktywowaniem kuponu nie miałem problemu.
  6. Avatar
    Jak aktywuje się taki kupon, trzeba wchodzić przez VPN na konto? I gdzie trzeba wejść żeby go aktywować?
  7. Avatar
    No_Name5GS11/11/2021 14:51

    Jak aktywuje się taki kupon, trzeba wchodzić przez VPN na konto? I gdzie t …Jak aktywuje się taki kupon, trzeba wchodzić przez VPN na konto? I gdzie trzeba wejść żeby go aktywować?


    netflix.com/redeem oczywiście wcześniej odpalasz vpn
    Edytowane przez: "takie_panisko" gru 2. 2021
  8. Avatar
    Mam podobnie, kiedyś czekałem 2 dni, teraz już mija 4 dzień i cisza ;/
  9. Avatar
    U mnie rzeczywiście na kompie poszło (na telefonie odrzucili płatność), natomiast mam problem z samym kodem, który przyszedł w niecałą godzinę. Niestety Netflix odrzuca mi ten kod zarówno na starym, jak i na nowym koncie. Dostaję komunikat: "The code entered is not valid."

    Oczywiście wszystko wykonuje zgodnie instrukcją, VPNem bezpośrednio na koncie lub przez stronkę netflix.com/redeem

    Miał ktoś podobny problem? Zgłosiłem już błąd na Durmaplay (wcześniej nie miałem tam takiego błędu)
  10. Avatar
    mam to samo. Gdzie może tkwić problem
  11. Avatar
    Jan_Piq207/12/2021 12:10

    Mam podobnie, kiedyś czekałem 2 dni, teraz już mija 4 dzień i cisza ;/


    Elo.Ile czekałeś.U mnie właśnie mija 2 dzień i cisza;/ Wysłali ci coś?
  12. Avatar
    bodex2307/12/2021 17:24

    mam to samo. Gdzie może tkwić problem


    Update: zgłosiłem błąd (jest taki przycisk po prawej stronie obok kodu) i support przesłał mi w tym czacie nowy kod - różnił się jedną literą i ten zadziałał
  13. Avatar
    takie_panisko02/12/2021 06:52

    netflix.com/redeem oczywiście wcześniej odpalasz vpn


    Jeśli to kolejny raz to nie trzeba z Polskiego IP przechodzi bez problemu.
  14. Avatar
    Raffaelo07/12/2021 18:31

    Elo.Ile czekałeś.U mnie właśnie mija 2 dzień i cisza;/ Wysłali ci coś?


    dostałem 4 dnia :/ co najlepsze zwiększyli prowizje za większy bon
  15. Avatar
    prlw12309/12/2021 17:00

    Jeśli to kolejny raz to nie trzeba z Polskiego IP przechodzi bez problemu.


    czyli w skrócie wygląda to tak:
    1. kupuje tureckiego gift carda
    2. zakładam nowe konto (nie chce kombinować z aktualnym) na VPNie z turcji
    3. aktywuje giftcarda na netflix.com/redeem
    4. wszystko działa i kolejne aktywacje giftcardów robię bez VPNa

    dobrze rozumiem?
  16. Avatar
    RobiS_21/12/2021 20:57

    czyli w skrócie wygląda to tak:1. kupuje tureckiego gift carda2. zakładam n …czyli w skrócie wygląda to tak:1. kupuje tureckiego gift carda2. zakładam nowe konto (nie chce kombinować z aktualnym) na VPNie z turcji3. aktywuje giftcarda na netflix.com/redeem4. wszystko działa i kolejne aktywacje giftcardów robię bez VPNadobrze rozumiem?


    Dobrze rozumiesz, ja tak robię.Ja bez VPN dodałem polski numer telefonu.
    Edytowane przez: "prlw123" gru 21. 2021
  17. Avatar
    prlw12321/12/2021 21:46

    Dobrze rozumiesz, ja tak robię.Ja bez VPN dodałem polski numer telefonu.


    Jakiego używacie vpn?
  18. Avatar
    Zadam durne pytanie.. czemu nie płacicie karta? Mam tak wykupione abo od prawie 4 lat i działa bezproblemowo. W międzyczasie karta mi sie skończyła, musiałem nowa podać i trochę cyrków bylo. Ale w końcu poszło przez TOR. Wychodzi karta lepiej i wygodniej niż gift cardem.
  19. Avatar
    Dlatego że Turecki Netflix odrzuca wszystkie polskie karty, revoluta i curve
  20. Avatar
    Wczoraj ok.12tej kupiłem Netflix 100TL Gift card. Kasę pobrało a kodu do tej pory brak. Cały czas wisi na: "Twoje zamówienie jest obecnie dostarczane". Zawsze dostawałem od nich kod w minutę. Próbowałem "Wsparcia na żywo" - nie da się kliknąć "Zatwierdź" po zadaniu pytania o wysyłkę kodu. Próbowałem pisać maila na support, admin czy [email protected]durmaplay.com i nic, 0 odpowiedzi. Ba, na poczcie wp otrzymuję mailer-deamon, że nie udało się dostarczyć Twojej wiadomości. Przez gmail wiadomość do supportu niby wysłana ale nadal 0 odpowiedzi. Na Messengerze też nie odpowiadają a wchodząc w ich profil na Fb wyskakuje, że strona nie jest teraz dostępna. Miał ktoś podobny problem? Co tu robić?
Prześlij Komentarz
Avatar