Opublikowano 7 godzin temu

DPD - firma która nie powinna istnieć

Kurier dzwoni informuje że będzie , ja informuję że płatność kartą. I szopka jak zwykle !
Nie mam terminala zepsuł się , nie dali mi, zapomniałem , jutro też nie będę miał bo będzie zepsuty albo zapomnę , płatność gotówką albo paczka wraca do nadawcy. Po czym chwilę po rozmowie - wpisane KŁAMSTWO !! "Próba dostarczenia godz xx:xx Odbiorca nie dysponował kwotą pobrania" . I tak 4/5 paczek jest zawsze PROBLEM z terminalem i oczernianie odbiorcy że to jego wina.

(Ad Hoc informacja że można płacić kartą jest: na stronie, w regulaminie, podczas zakupu w sklepie, w mailuz DPD, w sms-ie z DPD, nawet bot na infolinii o tym informuje)

To jeden z tysięcy problemów.

DPD to firma, której średnia ocen klientów w necie to 1.1-1.5/5. Jak takie coś może funkcjonować w środku europy ?! Czy nie powinno być jakiegoś standardu minimum dla funkcjonowania takiej firmy w kraju ?
Aktualizacje społecznościowe

6 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika djluke
    Problem danego kuriera/ów i/lub danej jednostki regionalnej. Zgłaszać na infolinii, FB, pisać reklamacje, skargi...albo samemu iść za kuriera robić. Różni ludzie tam pracują niestety.
    Awatar użytkownika zzz_bbb
    Autor
    Obawiam się że to nie tyle problem "złego pracownika" co całej firmy pl.trustpilot.com/rev….pl czyli głównie kadry zarządzającej jeżeli 95% opinii ma najniższą możliwą ocenę, a ludzie mają różne problemy w całej Polsce.
  2. Awatar użytkownika ws001
    Po co sobie życie komplikować? Ja na hm... kilkadziesiąt/kilkaset (?) paczek nie zamówiłem nigdy płatnej przy odbiorze...
    Raz, że często drożej, a dwa potencjalne problemy z odbiorem - jeśli mnie nie ma, to bezproblemowo zostawiają u sąsiada, w pracy podobnie - mało kto chce odebrać płatną (w końcu u nas wprowadzili "zakaz " , jak ktoś miał za pobraniem, to albo zostawiał wcześniej kasę na portierni, albo nie odbierali... )
    Awatar użytkownika zzz_bbb
    Autor
    Po to że sąsiad może odebrać np zbitą płytę indukcyjną , dlatego że nie masz zaufania do sprzedawcy , dlatego że płacąc kartą możesz reklamować przez chargeback. Do kogo będziesz miał żal jak sąsiad taką uszkodzoną płytę indukcyjną dla przykładu odbierze ? Do sąsiada ,kuriera, sprzedawcy ?
    Dla niektórych te kilkanaście złotych więcej za święty spokój to jest nic i właśnie jeśli się za to płaci dodatkowo to też nie wiem dlaczego nie miałbym wymagać .
  3. Awatar użytkownika Sined_118
    Dlatego jeśli idzie to zawsze Inpost do paczkomatu, bo tam prawie nigdy nie ma problemów. Wiadomo że gabaryty paczki często wykluczają tą możliwość.
Awatar użytkownika