Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

DLACZEGO NIE WARTO KUPOWAC NA ZALANDO LOUNGE

4
lip 26.
Dziś o tym jak #zalandolounge traktuje swoich klientów i o tym dlaczego NIE NALEŻY kupować tam jakiegokolwiek towaru.

Dwa razy zamówiłem coś przez zalando lounge i dwa razy anulowali moje zamówienia!
Raz - zapłaciłem za buty.. ale w zakładce zamówienia w panelu użytkownika nie widziałem nic.
Od razu napisałem do supportu, poprosili o wiecej danych wiec wyslalem im potwierdzenie z przelewy24, ze kwota zostala sciagnieta z konta, odpisali:

Szanowny Panie Radek_uVG,
dziękujemy za skontaktowanie się z Zalando Lounge.
Przykro nam, że nie zostało utworzone Pana zamówienie mamy nadzieję, że taka sytuacja się nie powtórzy.
W razie dalszych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji.
Z poważaniem
Zespół Zalando Lounge

Mega mnie to zirytowało wiec napisałem do nich, ze mają świetną pomoc techniczną skoro nawet nie potrafią opisać i wytłumaczyć zaistniałej sytuacji.
Temat ucieli rabatem -20% - i tu był błąd bo powinnienem ciągnąć temat dalej...

Dziś natomiast dostaje mejla, że moje kolejne zamówienie, które już znajdowało się w panelu zostało anulowane z powodów technicznych xD

Dzień dobry Radek_uVG,
niestety z powodów technicznych Twoje zamówienie XXX złożone dnia 09.07.2019 musiało zostać anulowane.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Kwota za niedostarczone artykuły została przelana na saldo Twojego rachunku bankowego. Rozliczenie płatności może potrwać do 7 dni roboczych.
Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pisząc na adres e-mail [email protected]zalando-lounge.pl lub dzwoniąc na infolinię 00800 4911 786 „ Opłata wg stawek operatora “ (pon. - pt. 7:00 - 20:00).
Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli ponownie powitać Cię w Zalando Lounge.
Pozdrawiamy


Oczywiście napisałem, że oszukują z tym, że pokładają nadzieje, że sytuacja już wiećej się nie potwórzy. Powtórzyła się xD
Nie polecam i polecać nie będę nikomu.

A wy? Jakie macie doświadczenie z zalando lounge?
Aktualizacje społecznościowe
Zalando OkazjeZalando KuponyRóżne
4 Komentarze
Bezproblemowe zwroty, gdy pomylili się z rozmiarem- 20% na wszystko bez Max ważne 2 miesiące, jak narazie (odpukać) wszystkie zamówienia zrealizowane
Polecam i polecać będę wszystkim Zalando to taki Amazon z odzieżą - nigdy nie miałem z nimi problemu, zawsze rozwiązują problemy z korzyścią dla klienta. Na lounge też zero problemów, miałeś po prostu peszka
Jeżeli Zalando Lounge to to samo co Zalando, to też polecam.
Ja też jak dotąd nie miałem żadnych problemów z Zalando lounge ani ze zwykłym Zalando - mogę polecić
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje