sty 20. 2021
Cześć.
Kwestia gwarancji DJI w przypadku dronów z innych rynków zbytu (np. Azja (Chiny) została już chyba wystarczająco szczegółowo rozgryziona, choćby na łamach Peppera, ale warunki jej obowiązywania nawet przy oficjalnej dystrybucji rodzą wątpliwości, a dokładnie te tyczące się jej aktywowania (w moim przypadku chodzi o pierwszego Aira, ale to chyba nie ma większego znaczenia): sporo jest ogłoszeń na Allegro na drony DJI z rzekomo pełną, roczną gwarancją producenta(najczęściej z drugiej ręki), liczoną od momentu połączenia drona z aparaturą: czy jest to w 100% pewne i potwierdzone? Przemieliłem już tuzin stron Google'a w poszukiwaniu konkretnych informacji na ten temat i nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Pojawiają się bowiem często sprzeczne komunikaty, nawet ze strony samego DJI. Oto, co można przeczytać w różnych miejscach:
- gwarancja producenta WYMAGA (bez wyjątków) oryginalnego dowodu zakupu od oficjalnego resellera;
- (i tu sprzeczna informacja z powyższą, a pochodzi również od DJI) gwarancja producenta biegnie od momentu dostarczenia drona do Kupującego lub, jeśli nie posiadamy dowodu zakupu, od 90. dnia po dacie produkcji danego egzemplarza;
- gwarancja producenta rozpoczyna się od daty aktywacji drona (co to dokładnie znaczy? Połączenia się z dronem za pomocą aplikacji DJI Go? Połączenia się aparutry z dronem?).
Który z powyższych scenariuszy jest tym prawdziwym? A może żaden? Byłbym ogromnie wdzięczny za konkretne info.
Kwestia gwarancji DJI w przypadku dronów z innych rynków zbytu (np. Azja (Chiny) została już chyba wystarczająco szczegółowo rozgryziona, choćby na łamach Peppera, ale warunki jej obowiązywania nawet przy oficjalnej dystrybucji rodzą wątpliwości, a dokładnie te tyczące się jej aktywowania (w moim przypadku chodzi o pierwszego Aira, ale to chyba nie ma większego znaczenia): sporo jest ogłoszeń na Allegro na drony DJI z rzekomo pełną, roczną gwarancją producenta(najczęściej z drugiej ręki), liczoną od momentu połączenia drona z aparaturą: czy jest to w 100% pewne i potwierdzone? Przemieliłem już tuzin stron Google'a w poszukiwaniu konkretnych informacji na ten temat i nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Pojawiają się bowiem często sprzeczne komunikaty, nawet ze strony samego DJI. Oto, co można przeczytać w różnych miejscach:
- gwarancja producenta WYMAGA (bez wyjątków) oryginalnego dowodu zakupu od oficjalnego resellera;
- (i tu sprzeczna informacja z powyższą, a pochodzi również od DJI) gwarancja producenta biegnie od momentu dostarczenia drona do Kupującego lub, jeśli nie posiadamy dowodu zakupu, od 90. dnia po dacie produkcji danego egzemplarza;
- gwarancja producenta rozpoczyna się od daty aktywacji drona (co to dokładnie znaczy? Połączenia się z dronem za pomocą aplikacji DJI Go? Połączenia się aparutry z dronem?).
Który z powyższych scenariuszy jest tym prawdziwym? A może żaden? Byłbym ogromnie wdzięczny za konkretne info.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
23 Komentarze