sty 4. 2021
Kiedyś zamawiałem z Xtreem procka i sklep po paru miesiącach się zwinął, o ile z prockami to nie jest problem bo na spokojnie można wysłać na gwarancję bezpośrednio do producenta tak z kartami graficznymi może być już gorzej bo nie każdy producent oferuje bezpośredni serwis i wymagany jest kontakt ze sklepem, jakie szanse są że ten cały Proshop sie zwinie przez 3 letni okres gwarancyjny? dalibyście sobie za niego rękę uciąć?
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Skomentuj

6 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Tak, wiele okazji było z tego sklepu.
  2. Avatar
    Autor
    shymeq704/01/2021 11:17

    Tak, wiele okazji było z tego sklepu.


    Ok, w takim razie oplace karte ktora zamowilem, troche sie wahałem ale nie ma za bardzo opcji gdzie indziej zamowic.
  3. Avatar
    Jak jest u nich z fakturą? Normalnie wystawiają, bez dodatkowych opłat czy jakichś obostrzeń?
    Bo mają w regulaminie jakieś dziwne punkty np. "refakturowania", ale to chyba inna kwestia jest.
    Avatar
    Podepnę się pod pytanie. Znalazłeś może odpowiedź?
Avatar