Czy komuś też się przydarzyła pusta skrytka w Paczkomacie Inpost?

23
paź 2. 2020
Jak najszybciej to załatwić ,żeby nie czekać 30 dni na rozpatrzenie rekalamcji ? Oczywiście infolinia do 22 Tylko zgłoszenie przez apke ? Czy jednak ktoś dyżuruje po 22 ?Chociaż emailowo ?;p

Mogę walczyć o $ ile kosztuje to obecnie czy ile zapłaciłem? Za zwrócony $ jaki wydałem nie odkupie sobie zawartości ;p
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
23 Komentarze
U mnie taka sytuacja miała miejsce jak paczka nie zmieściła się w skrytce - zero info, sms z odbiorem i zdziwienie po otwarciu Po telefonie na infolinię powiedziano mi, że paczka czeka w punkcie odbioru. Nie wiem, jak teraz przy pandemii by było, ale pewnie kontakt z infolinią wyjaśni sprawę
SirNiedźwiedź03/10/2020 04:28

U mnie taka sytuacja miała miejsce jak paczka nie zmieściła się w skrytce - …U mnie taka sytuacja miała miejsce jak paczka nie zmieściła się w skrytce - zero info, sms z odbiorem i zdziwienie po otwarciu Po telefonie na infolinię powiedziano mi, że paczka czeka w punkcie odbioru. Nie wiem, jak teraz przy pandemii by było, ale pewnie kontakt z infolinią wyjaśni sprawę


Oby
Dzwoniłem i niby interwencje mają zrobić ,że szybciej niż reklamacja działa.

Jedna na razie info nie dostałem przynajmniej w systemie nic nie mają o tym co napisałeś..

Tak ,że słabo ;p Otwierasz paczkomat a tam pusto Zero info
Edytowane przez: "voodoo69" paź 3.
Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgłoszenia i po prostu reklamuj to u sprzedawcy i poczekaj na kolejną paczkę od sprzedawcy lub zwrot pieniędzy.
Edytowane przez: "Cebulion" paź 3.
Cebulion03/10/2020 10:54

Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgł …Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgłoszenia i po prostu reklamuj to u sprzedawcy i poczekaj na kolejną paczkę od sprzedaecy lub zwrot pieniędzy.


Dzięki za info
Cebulion03/10/2020 10:54

Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgł …Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgłoszenia i po prostu reklamuj to u sprzedawcy i poczekaj na kolejną paczkę od sprzedawcy lub zwrot pieniędzy.


Nawet jeśli w Inposcie wskoczył mi status odebrano bo użyłem apki? Nie będzie tak, przez ten status reklamacja już musi być po mojej stronie.
Napisałem do sprzedawcy i że mogę zrezygnować z mojej reklamacji na rzecz Ich Wolę towar niż zwrot $.
Jednak nie wiem co się tam zadziało.. Inni dostali normalnie do paczkomatu, więc to nie rozmiar paczki...
InPost zawsze pyta się o zawartość? Otwierają te paczki u siebie?
Edytowane przez: "voodoo69" paź 3.
Cebulion03/10/2020 10:54

Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgł …Jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś umowę sprzedaży jako kupujący, olej zgłoszenia i po prostu reklamuj to u sprzedawcy i poczekaj na kolejną paczkę od sprzedawcy lub zwrot pieniędzy.


tylko ze to raczej nie wina sprzedawcy, on paczke nadal a nie pusta etykiete ktora trafila do paczkomatu... ;-)

watpie ze zgodzi sie na jakies zwroty.
voodoo6903/10/2020 11:09

Nawet jeśli w Inposcie wskoczył mi status odebrano bo użyłem apki? Nie będ …Nawet jeśli w Inposcie wskoczył mi status odebrano bo użyłem apki? Nie będzie tak, przez ten status reklamacja już musi być po mojej stronie.Napisałem do sprzedawcy i że mogę zrezygnować z mojej reklamacji na rzecz Ich


To musi być faktyczne doręczenie, a nie domniemane. Jeśli odbierzesz przesyłkę, to wg prawa pocztowego nabywasz prawo do reklamacji usługi, ale nadawca też ja nadal zachowuje.
Po sprawie pewnie by było, żeby to się zadziało jak infolinia czynna xd.

A teraz ma i reklamację formularz online wypełniony pod paczkomatem xd i interwencję u nich zgłoszona dziś telefonicznie
Edytowane przez: "voodoo69" paź 3.
leeloo03/10/2020 11:11

tylko ze to raczej nie wina sprzedawcy, on paczke nadal a nie pusta …tylko ze to raczej nie wina sprzedawcy, on paczke nadal a nie pusta etykiete ktora trafila do paczkomatu... ;-)watpie ze zgodzi sie na jakies zwroty.


Wina nie ma znaczenia. Może, jak piszesz, nie być to wina sprzedawcy. Jednak tu ma znaczenie odpowiedzialność. A odpowiedzialny za skuteczne dostarczenie towaru klientowi jest sprzedawca. On dalej, jako strona umowy z InPostem, będzie wyjaśniał tę sytuację, natomiast wcześniej musi wywiązać się z umowy sprzedaży niezależnie od działań przewożnika.
Edytowane przez: "Cebulion" paź 3.
Cebulion03/10/2020 11:14

Wina nie ma znaczenia. Może, jak piszesz, nie być to wina sprzedawcy. J …Wina nie ma znaczenia. Może, jak piszesz, nie być to wina sprzedawcy. Jednak tu ma znaczenie odpowiedzialność. A odpowiedzialny za skuteczne dostarczenie towaru klientowi jest sprzedawca. On dalej, jako strona umowy z InPostem, będzie wyjaśniał tę sytuację, natomiast wcześniej musi wywiązać się z umowy sprzedaży niezależnie od działań przewożnika.


sprzedawca jak najbardziej powinien pomoc i reklamowac sytuacje z inpostem, watpie tylko ze od razu zgodzi sie na jakies zwroty kasy albo ponowne wyslanie, bo to jego strata. dopoki nie bedzie pewnosci ze to wina inpostu i ruszy jakies ubezpieczenie.
A InPost też jak chce tak odpisuje. Miałem z nimi przygodę też w tamtym miesiącu odsyłałem zwrot do Chińczyka na Pl magazyn kurierem InPostu.(Nie darmowe zwroty) Niby miałem status doręczone. Chińczyki twierdzili, że nie odebrali. Chciałem zgłosić reklamację. Status odebrano nie mogłem zareklamować. To im napisałem, że kiedyś jak byłem odbierającym i po odebraniu paczki chciałem zgłosić jej stan. To nagle już sprzedający miał do tego prawo. Jak im napisałem, że jak im pasuje tak odpisują to cisza do dziś na tego emaila
Edytowane przez: "voodoo69" paź 3.
leeloo03/10/2020 11:20

sprzedawca jak najbardziej powinien pomoc i reklamowac sytuacje z …sprzedawca jak najbardziej powinien pomoc i reklamowac sytuacje z inpostem, watpie tylko ze od razu zgodzi sie na jakies zwroty kasy albo ponowne wyslanie, bo to jego strata. dopoki nie bedzie pewnosci ze to wina inpostu i ruszy jakies ubezpieczenie.


Tylko, że już nie sprzedaje w promocyjnej cenie tego co u niego zamawiałem, więc nie wiem czy będzie skory po tej samej cenie sprzedać
Paczkomat ma jakiś czujnik lub wagę w skrytce, że coś jednak zostało tam umieszczone lub zabrane?
voodoo6903/10/2020 11:25

Paczkomat ma jakiś czujnik lub wagę w skrytce, że coś jednak zostało tam um …Paczkomat ma jakiś czujnik lub wagę w skrytce, że coś jednak zostało tam umieszczone lub zabrane?


watpie, ale sa kamery
leeloo03/10/2020 11:27

watpie, ale sa kamery


Spoko byle tylko było coś widać, że jednak z niczym xd wracam.
Może do innej skrytki umieścił.. /
Miałem tak. Dostałem SMS że kobita ma moją paczkę, więc ustawiliśmy się pod paczkomatem po jej paczkę, bo zgodnie uznaliśmy, że paczki zostały zamienione. Otwieram, a tam pusto. No i ja swoją otrzymałem, ale ona nie. Nie wiem jak to się skończyło
Ludwig03/10/2020 14:19

Miałem tak. Dostałem SMS że kobita ma moją paczkę, więc ustawiliśmy się pod …Miałem tak. Dostałem SMS że kobita ma moją paczkę, więc ustawiliśmy się pod paczkomatem po jej paczkę, bo zgodnie uznaliśmy, że paczki zostały zamienione. Otwieram, a tam pusto. No i ja swoją otrzymałem, ale ona nie. Nie wiem jak to się skończyło


Spoko ,że jeszcze są tacy ludzie ;p Inny potraktuje jako gratis paczkę i nie odda ;p
Oby coś z kamer jednak ustalili ;/
Edytowane przez: "voodoo69" paź 3.
voodoo6903/10/2020 14:21

Spoko ,że jeszcze są tacy ludzie ;p Inny potraktuje jako gratis paczkę …Spoko ,że jeszcze są tacy ludzie ;p Inny potraktuje jako gratis paczkę i nie odda ;pOby coś z kamer jednak ustalili ;/


Przypomniało mi się, że dawno temu jednak też miałem taką akcję, że paczki nie było w paczkomacie i na infolinii nie wiedzieli o co chodzi. Powiedzieli mi wtedy, że tylko nadawca może zgłosić reklamację, więc skontaktowałem się z nadawcą, ale że to chodziło o kubek, to sprzedawca wysłał po prostu drugi, a z reklamacją nawet nie wiem co zrobił. Tak czy inaczej chodzi mi o to, że to wyglądało, jakby kurier podprowadził Może u Ciebie też coś takiego.
Daj znać jak to się rozwinie, bo warto wiedzieć na przyszłość Trzymam kciuki
@voodoo69
Miałem tak kilka razy na kilkasetek paczek. Niestety reklamacje w Inpost to tragedia:
- nikt nic nie wie,
- w rozmowie telefonicznej lub na maila, napiszą , że zgłosili interwencje do oddziału
- niestety w 8/10 nikt z oddziału nie odpisuje, albo wysyłają maila, czy to Pana paczka na zdjęciach, tylko taki mały haczyk ... nie ma załączonych zdjęć, Po mojej odpowiedzi, że nie ma zdjęć to jak mam stwierdzić czy moja = cisza brak odzewu.
- raz na 10 odpisali "a Co było w paczce? "
- składasz papiery o odszkodowanie ( masz 10 krotność kosztów wysyłki np w przypadku paczkomaty inpost max kasa to 89.90 PLN. Chcą dowodu zakupu, zrzutu ekranu zakupionej rzeczy z wszystkimi danymi osobowymi ( co na to RODO ?)
- przez miesiąc zero odpowiedzi, po 34 dniach ( 4 dni po ustawowym terminie) piszą, że musisz uzupełnić dokumenty tzn : wysłać im nowe pełnomocnictwo, Podpisane odręcznie wysłane skserowane w kolorze. bo się zmienił w międzyczasie regulamin. Dają ci na to 7 dni chyba jak nie zdążysz albo przegapisz maila, to postępowanie jest według nich zakończone i kasa oraz przesyłka przepadła. Generalnie spuszczają klienta na drzewo odbijają piłeczkę.

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi"


Raz mi zgubili 8 paczek na raz. Wtedy pojechałem do oddziału i się paczki znalazły...
Raz miałem tak, że w paczkomacie po zeskanowaniu paczki otworzyły się drzwiczki a tam czyjaś paczka..
Innym razem wysyłałem paczkę gabaryt C po 20:00 umieściłem przesyłkę, wszystko standardowo, była jeszcze jedna osoba, zeskanowała swoją paczkę i mnie woła, że moja skrytka C się otworzyła sama, no to ja sprawdziłem zamknąłem ponownie, gość zeskanował otworzyła mu się inna skrytka. Przyjeżdzam do domu patrze a tam nie ma potwierdzenia o nadaniu. Paczka za ca 400 PLN Na szybko opłaciłem, jeszcze jedną etykietę gab C podjechałem do paczkomatu, skanuje a tam się otwiera TA SAMA skrytka, w którą włożyłem swoją paczkę 40 min wcześniej z zawartością. Gdyby nie to, że sprawdziłem, czy jest potwierdzenie nadania, to ktoś by sobie przygarnął prawdopodobnie moją paczkę ... a i tak byłem 14,99 PLN w plecy.
Chcesz wysyłać / kupować wartościowe rzeczy omijaj paczkomaty.
Generalnie nie mam nic do paczkomatów, idea genialna i jak działają to sama usługa super fajna, natomiast jak pojawi się problem, to nie ma z kim rozmawiać po drugiej stronie.
To tak w skrócie.
Edytowane przez: "ninjaZ" paź 5.
Dzięki za info. Może dziś czegoś się dowiem :)Piątek w nocy i Sobota ciężko u nich coś załatwić .I w końcu sprzedający sklep zabierze też głos.
Jeśli kurier to ostatnio u mnie wiadomo z jakiego kraju...

To co oni paczki otwierają i zawartość fotografują przysyłają?
Skąd mam wiedzieć wtedy, że komplet przyjdzie

I w końcu to ja muszę walczyć o to czy sprzedający? Finalnie jej nie odebrałem..Jednak jeśli odbierałem z aplikacji i drzwi zostały zamknięte z automatu wskoczyło odebrane. Jedynie się pyta czy napewno się odebrało przy multiskrytce.

Co do paczkomatu i 90 zł paczki nie są ubezpieczone według prawa przewozowego międzynarodowego do 250zł czy 300.Tak przynajmniej w firmach kurierskich jest z paczkami bez ubezpieczenia extra. Paczki Allegro Smart raczej opcji extra ubezpieczenia nie mają.
Edytowane przez: "voodoo69" paź 5.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst