lip 27. 2021
Kupiłem na Amazon Warehouse w niedługim odstępie dwa takie same przedmioty. Jeden chcę zwrócić. W opisie były charakterystyczne wady. W praktyce obydwie sztuki przyszły jak nowe. W tej chwili nie potrafię ich za bardzo rozróżnić. Czy gdzieś w zamówieniu jest numer seryjny? Jakbym jednak pomieszał, to będzie to jakiś problem, tj. zwracam ten według opisu w teoretycznie gorszym stanie, a chcę zwrotu za ten w lepszym? Nie, nie pytam dla kolegi, nie kombinuje. Po prostu na poważnie potraktowałem opisy uszkodzeń. Kupiłem jedną rzecz, po kliki dniach pojawiła się inna sztuka wg. opisu w znacznie lepszym stanie, różnica w cenie 4 euro. Stwierdziłem, że kupuję, najwyżej jeden zwrócę. W praktyce Amazon "oszukał" mnie w ten sposób, że niby przedmioty w najgorszej kategorii, a okazały się jak nowe, nie do rozróżnienia według rzekomych wad.
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
3 Komentarze
Prześlij Komentarz