Citi Bank > Revolut !!! WAŻNA ZMIANA!!!

20
mar 14.
od 13.03 Citi traktuje zasilenie Revoluta z karty kredytowej jako transakcję szczególną i dowala do takiej operacji 8% prowizji!

Absurdalnie, jeśli podepniecię kartę kredytową Citi pod Google Pay i zasilicie Revoluta przez portfel Google wtedy będzie to zwykła transakcja bezgotówkowa, tzn. bez dodatkowych opłat i prowizji.
(na chwilę obecną opcja zasilenia Revolut przez Google Pay jest udostępniona testowo tylko nielicznym - mimo, że widać ikonę w apce nie każdy może z niej skorzystać - komunikat "nie znaleźliśmy odpowiedniej karty"...
Aktualizacje społecznościowe
Revolut Okazje
20 Komentarzy
Absurdalne jest mieć otwarte konto w Citi bank (wogóle nazwa z błędem xD):D Co to wogóle za bank i czym on się wyróźnia na tle innych.
Edytowane przez: "remkac96" mar 14.
@LukUsc
skąd to info?
Dostałem dzisiaj SMSa z ta informacją z Citi.
Citi Handlowy: przypominamy - Transakcje gotowkowe oraz szczegolne (np. wymiana walut i przelewy) dokonane kartami kredytowymi podlegaja oplacie zgodnie z TOiP
ciekawe, że bank może sobie zmienić kwalifikacje operacji szczególnych nie zmieniając tabeli opłat i prowizji. Czyli nagle uznają, że za operacje Google Pay czy ich kartą na Allegro też będą pobierać prowizję. Sprawa dla Samcika
Napisałem reklamację i powołałem się na brak informacji oraz zmian w tabeli opłat i prowizji. Ciekawy jestem czy uwzględnią?
Jak do tej pory Citi uważałem bank, który postępuje fair w podobnych sytuacjach i uprzedza klientów przed wprowadzeniem takich rozwiązań.
też nie możecie podpiąć karty citi pod google pay?
Artekmmar 21.

Napisałem reklamację i powołałem się na brak informacji oraz zmian w tabe …Napisałem reklamację i powołałem się na brak informacji oraz zmian w tabeli opłat i prowizji. Ciekawy jestem czy uwzględnią? Jak do tej pory Citi uważałem bank, który postępuje fair w podobnych sytuacjach i uprzedza klientów przed wprowadzeniem takich rozwiązań.



Hej, dostałeś odpowiedź od Citi Banku? Jaka decyzja?
JackosXDA1 g, 19 min

Hej, dostałeś odpowiedź od Citi Banku? Jaka decyzja?



Jeszcze nie dostałem.
Artekmmar 24.

Jeszcze nie dostałem.


w sierpniu 2018 rzekomo była informacja przy okazji aktualizacji TOiP.
kwestia dowolnego określania transakcji jako szczególnych wg widzi misie banku jest delikatnie mówiąc kontrowersyjna

Citi, zauważyłem już od pewnego czasu prowadzi politykę antykliencką, czyżby zmieniał profil w stronę "provident i spółka"???

inna ciekawostka, ostatnio się zorientowałem, że zaczęli pobierać opłatę za nośnik zbliżeniowy (naklejkę), która w momencie zakupu objęta była tylko opłatą jednorazową 10 PLN - także obecnie wg Citi zmiany TOiP działają również wstecz i można sobie dowolnie obciążać klientów czym dusza zapragnie
Edytowane przez: "LukUsc" mar 26.
dolinekmar 15.

@LukUscskąd to info?


z SMS + potwierdzone przez CitiPhone.
8% prowizji pewne na 100%
Moja reklamacja została odrzucona i mogłem przeczytać tradycyjne pitolenie, a właściwie powtórzenie fragmentów TOiP.
Generalnie kupa. Do tego chyba każdy składający reklamację dostaje ten sam tekst przeniesiony metodą "kopiuj - wklej", bo w niektórych miejscach kwoty są pomylone.
Ja zostałem dupnięty na kilkadziesiąt złotych, więc do przeżycia. Czasem gapowe trzeba zapłacić (szkoda, że moje transakcje przypadły akurat na pierwsze dni obowiązywania nowych wytycznych). Ale zaufanie do banku zostało poważnie nadszarpnięte. Oj, dostanie się pierwszej osobie, która zadzwoni do mnie z jakąś propozycją.

Citi od pewnego czasu próbuje pozbyć się klientów drobnych i stawia raczej na urzędy i korporacje.
Artekmmar 26.

Moja reklamacja została odrzucona i mogłem przeczytać tradycyjne pi …Moja reklamacja została odrzucona i mogłem przeczytać tradycyjne pitolenie, a właściwie powtórzenie fragmentów TOiP.Generalnie kupa. Do tego chyba każdy składający reklamację dostaje ten sam tekst przeniesiony metodą "kopiuj - wklej", bo w niektórych miejscach kwoty są pomylone.Ja zostałem dupnięty na kilkadziesiąt złotych, więc do przeżycia. Czasem gapowe trzeba zapłacić (szkoda, że moje transakcje przypadły akurat na pierwsze dni obowiązywania nowych wytycznych). Ale zaufanie do banku zostało poważnie nadszarpnięte. Oj, dostanie się pierwszej osobie, która zadzwoni do mnie z jakąś propozycją.Citi od pewnego czasu próbuje pozbyć się klientów drobnych i stawia raczej na urzędy i korporacje.


i oby szybko się na tym przejechali...
jakiś czas temu dla fizycznych mieli akcję na kredytówki, później na kredyty z poza limitu i inne takie, teraz najwyraźniej mają na "wypier...nie" :/
kiedyś obsługa vs. oferta była naprawdę na dobrym poziomie, można było dzięki temu przymknąć oko na pewne rzeczy, typu beznadziejna apka / strona.
Teraz kiedy doszedły do minusów antyklienckie praktyki nie widzę sensu współpracy z "tym allegrowiczem".
Edytowane przez: "LukUsc" mar 29.
może czas uderzyć do UOKIK?
Ja dziś napiszę solidną litanię złamanego, cebulowego serca do UOKiK. Miarka się przebrała. Reklamacja odrzucona taśmowo. Wprowadzanie opłaty z dnia na dzień bez żadnej wiadomości choćby SMS jest dalekie od zachowania obowiązku informacyjnego. Zakrywają się przy tym mówiąc, że była informacja o zmianie TOiP w SIERPNIU 2018 na Citi online!!! Serio? Dla mnie to jakiś żart, może jak dostaną kilka baniek kary od UOKiK to się obudzą zasrane bankstery zapłaciłem 24 zł ale to jest moje 24 PLN
Edytowane przez: "Cebulary" kwi 10.
a napisaleś odwołanie od reklamacji? to radziłbym , pózniej UOKiK i Rzecznik Finansowy.
Edytowane przez: "lotuss1" kwi 10.
Doładowywał ktoś Revoluta KK z mBanku? Czy są tam opłaty za to?
tak doładowywałem, stan na luty 2019, wielokrotnie na różne kwoty, podstawową kartą kredytową MasterCard Standard - zero opłat
Hej. Naciąłem się na to. Naliczyli mi 200 zł. Zrobiłem tak:
1. Natychmiast spłaciłem dług na karcie.
2. Wysłałem zlecenie zamknięcia karty i oczekiwałem na kontakt ze strony banku.
3. Po odebraniu telefonu Pani zapytała: Dlaczego zamykam kartę? Odpowiedziałem, że czuję się oszukany poprzez naliczenie tych opłat.
4. Zaproponowała mi cashback w wysokości 10% max. 200 zł. Uznany na rachunku zostanie do 15 sierpnia 2019 r.

Pozdrawiam

PS. Pani informowała mnie podczas rozmowy, że reklamacja nic nie pomoże. Dlatego aby rozwiązać problem korzystnie dla mnie i zatrzymać klienta zaproponowała w/w cashback.
Edytowane przez: "rundak" kwi 15.
Reklamacje odrzucają , wtedy warto napisać odwołanie
Edytowane przez: "lotuss1" kwi 15.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje