To niech podadzą adres mail i numer (jeśli to coś zbiera numery) drugiego rzekomego konta, bo skoro wg nich to jest twoje konto, to nie łamią przepisów RODO podając tobie te dane. Niech przy okazji podadzą na jakiej podstawie stwierdzili, że tamto konto jest też twoje, bo powód może być głupi - np osoba o takim samym imieniu i nazwisku mieszkająca w tej samej miejscowości. A najlepiej wszystkie dane drugiego konta. (Edytowano)
Te wszystkie serwisy cashback są siebie warte...
Cześć,
Mam to samo, zje**em ich w odpowiedzi i czekam teraz na ich odpowiedź. To jest jakaś kpina... Tak się pewnie dorabiają, zamiast wypłacić cashback blokują konto Co lepsze ja już kilka razy jakieś drobne wypłacałem, od jakiegoś czasu nie dostawałem od nich maila o akceptacji cashback tak jak wcześniej i po próbie zalogowania się na konto mam, że konto nieaktywne. Napisałem do nich, a oni mi wysłali to samo co Tobie. Rzucili sobie punktem regulaminu i tyle... żałosne.
Odpisali mi to samo co Tobie, poprosiłem o podanie moich danych osobowych zgodnie z RODO (mam prawo wglądu w swoje dane, aktualizowanie ich, poprawianie i kasowanie). Jak się wypną to zgłoszę sprawę do UODO, ja tego tak nie zostawię.
I co Kolego, podali Ci te dane? Zgłaszałeś do UODO?
Warto korzystać z cashback od Picodi ? Długo trzeba czekać na cashback ??
13 Komentarzy
sortowanie:Mam to samo, zje**em ich w odpowiedzi i czekam teraz na ich odpowiedź. To jest jakaś kpina... Tak się pewnie dorabiają, zamiast wypłacić cashback blokują konto Co lepsze ja już kilka razy jakieś drobne wypłacałem, od jakiegoś czasu nie dostawałem od nich maila o akceptacji cashback tak jak wcześniej i po próbie zalogowania się na konto mam, że konto nieaktywne. Napisałem do nich, a oni mi wysłali to samo co Tobie. Rzucili sobie punktem regulaminu i tyle... żałosne.