gru 19. 2020
Witam.
Tydzień temu kupiłem u myfrendów webasto na olej napędowy. Po ok dwóch dniach skontaktował się sprzedawca że nie ma w tej chwili towaru. Zaproponował inny tańszy model, nie zgodziłem się na to. W poniedziałek dostałem info wysyłce wraz z numerem śledzącym. Sprawdziłem go na różnych stronach i okazało się że jest on aktywny, ale dotyczy zupełnie innej osoby, miasta, masa przesyłki też była inna - 0,134kg, ustaliłem nawet dokładne dane adresata. Sprzedający poprzez czat stwierdził, że ten numer przesyłki to przez pomyłkę i takie tam. Po czym zaproponował że zwróci pieniądze, ale żebym w sporze zaznaczył prośbę o zwrot towaru do nadawcy. Oczywiście odmówiłem, bo potwierdziłbym wtedy że niby towar jednak do mnie dotarł, i nie maiłbym już argumentów do obrony moich racji w sporze. Mam porobione screeny z czatu, śledzenia przesyłek, i jego ofert w Ali na których dokładnie widać że towar ma, tylko nie chce wysłać. Wysłałem chińczykowi info że są dwa wyjścia: albo wyśle zamówiony towar, albo otworzę spór z powodu nie wysłania przedmiotu i podania fałszywego numeru śledzenia. Załączyłem mu przy tym screeny z trekkingu, i inne dowody. Sprzedający nalega na zwłokę w otwarciu sporu, ciekawe dlaczego?
Moje pytanie brzmi. Czy jest jakiś sposób na otwarcie sporu wcześniej niż okres 10 dni od wysyłki? Podobno centrum pomocy online jest w stanie to zrobić, ale jak to zrobić? Drugie pytanie ja tą sprawę poprowadzić dalej? Co załączyć w sporze jako dowody,- screeny, a może linki do stron śledzących.
Pozdrawiam.
Tydzień temu kupiłem u myfrendów webasto na olej napędowy. Po ok dwóch dniach skontaktował się sprzedawca że nie ma w tej chwili towaru. Zaproponował inny tańszy model, nie zgodziłem się na to. W poniedziałek dostałem info wysyłce wraz z numerem śledzącym. Sprawdziłem go na różnych stronach i okazało się że jest on aktywny, ale dotyczy zupełnie innej osoby, miasta, masa przesyłki też była inna - 0,134kg, ustaliłem nawet dokładne dane adresata. Sprzedający poprzez czat stwierdził, że ten numer przesyłki to przez pomyłkę i takie tam. Po czym zaproponował że zwróci pieniądze, ale żebym w sporze zaznaczył prośbę o zwrot towaru do nadawcy. Oczywiście odmówiłem, bo potwierdziłbym wtedy że niby towar jednak do mnie dotarł, i nie maiłbym już argumentów do obrony moich racji w sporze. Mam porobione screeny z czatu, śledzenia przesyłek, i jego ofert w Ali na których dokładnie widać że towar ma, tylko nie chce wysłać. Wysłałem chińczykowi info że są dwa wyjścia: albo wyśle zamówiony towar, albo otworzę spór z powodu nie wysłania przedmiotu i podania fałszywego numeru śledzenia. Załączyłem mu przy tym screeny z trekkingu, i inne dowody. Sprzedający nalega na zwłokę w otwarciu sporu, ciekawe dlaczego?
Moje pytanie brzmi. Czy jest jakiś sposób na otwarcie sporu wcześniej niż okres 10 dni od wysyłki? Podobno centrum pomocy online jest w stanie to zrobić, ale jak to zrobić? Drugie pytanie ja tą sprawę poprowadzić dalej? Co załączyć w sporze jako dowody,- screeny, a może linki do stron śledzących.
Pozdrawiam.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
13 Komentarzy