Opublikowano 18 maja 2022

Bodycar - anulowanie usługi transportu i zwrot kosztów

Cześć,

Chciałbym zapytać, czy ktoś anulował usługę transportu/przewozu/pośredniczenia i otrzymał za to zwrot kwoty bez żadnych problemów? Zamówiłem i opłaciłem usługę od razu po złożeniu zamówienia w sklepie, bo produkt miał zostać wysłany natychmiast, ale zostałem wprowadzony w błąd i nie wiem, czy zamówiony produkt zostanie w ogóle wysłany oraz kiedy to nastąpi, dlatego chciałbym anulować otwarte zamówienie na przekazanie przesyłki i złożyć je jeszcze raz, gdy ewentualnie sklep faktycznie produkt nada.

Jestem ciekawy jak to wygląda w praktyce zanim podejmę decyzję i skontaktuję się z bodycar, jako że nie widzę sensu, by otwarte zamówienie wisiało i czekało na niewiadome.
Aktualizacje społecznościowe

3 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Xorro
    Masz tu regulamin: bodycar1.com/reg…min
    Jak dla mnie to zwykłe odstąpienie od umowy. Chcesz to możesz napisać im dlaczego, ale w sumie nawet nie musisz.
  2. Awatar użytkownika zgłową
    Autor
    Xorro18/05/2022 19:38

    Masz tu regulamin: https://bodycar1.com/regulaminJak dla mnie to zwykłe …Masz tu regulamin: https://bodycar1.com/regulaminJak dla mnie to zwykłe odstąpienie od umowy. Chcesz to możesz napisać im dlaczego, ale w sumie nawet nie musisz.


    Dzięki, czytałem i też tak zakładam, że będzie to działać jak zwykłe odstąpienie. Teraz na koncie zauważyłem też opcję anulowania przy rubryce płatności, więc domyślam się, że wystarczy kliknąć i gotowe. Jednak jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia i chce się podzielić to zachęcam, a wątek zostawiam otwarty, może ktoś będzie szukał odpowiedzi w przyszłości.
  3. Awatar użytkownika Zdzichu1234
    Cześć, czy wystarczyło anulowanie zamówienia?
Awatar użytkownika