maj 18. 2022
Cześć,
Chciałbym zapytać, czy ktoś anulował usługę transportu/przewozu/pośredniczenia i otrzymał za to zwrot kwoty bez żadnych problemów? Zamówiłem i opłaciłem usługę od razu po złożeniu zamówienia w sklepie, bo produkt miał zostać wysłany natychmiast, ale zostałem wprowadzony w błąd i nie wiem, czy zamówiony produkt zostanie w ogóle wysłany oraz kiedy to nastąpi, dlatego chciałbym anulować otwarte zamówienie na przekazanie przesyłki i złożyć je jeszcze raz, gdy ewentualnie sklep faktycznie produkt nada.
Jestem ciekawy jak to wygląda w praktyce zanim podejmę decyzję i skontaktuję się z bodycar, jako że nie widzę sensu, by otwarte zamówienie wisiało i czekało na niewiadome.
Chciałbym zapytać, czy ktoś anulował usługę transportu/przewozu/pośredniczenia i otrzymał za to zwrot kwoty bez żadnych problemów? Zamówiłem i opłaciłem usługę od razu po złożeniu zamówienia w sklepie, bo produkt miał zostać wysłany natychmiast, ale zostałem wprowadzony w błąd i nie wiem, czy zamówiony produkt zostanie w ogóle wysłany oraz kiedy to nastąpi, dlatego chciałbym anulować otwarte zamówienie na przekazanie przesyłki i złożyć je jeszcze raz, gdy ewentualnie sklep faktycznie produkt nada.
Jestem ciekawy jak to wygląda w praktyce zanim podejmę decyzję i skontaktuję się z bodycar, jako że nie widzę sensu, by otwarte zamówienie wisiało i czekało na niewiadome.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
2 Komentarze