Banggood przysłał mi zły produkt.

2
mar 9.
Około 3 tygodnie temu zamówiłem telefon przez banggooda - dla taty, któremu właśnie zepsuł się jego obecny, więc sprawa tym bardziej słaba. Otrzymałem normalnie tracking, śledziłem paczkę. Niestety nie otworzyłem jej przy kurierze. W środku jakaś szczoteczka do zębów warta 30 dolarów na aliexpress. Od razu napisałem do cservice i otworzyłem spór na paypalu, około 10 minut po tym jak w systemie gls pojawiło się, że paczka dostarczona. Miał ktoś już z czymś takim do czynienia? Da się tu coś zrobić?
Aktualizacje społecznościowe
2 Komentarze
Kontakt z BG - zdjęcia przedmiotu, do tego zachowane "opakowanie" w jakim dostarczono paczkę - tam jest tracking.
Bez problemu powinni przysłać nowy przedmiot zgodny z zamówieniem, a ten sobie zachowasz.
Po kilkudniowym siłowaniu się stwierdzam, że chyba jednak nie ma sensu z nimi gadać tylko iść na paypal. Dzisiaj rano dostałem ofertę naprawy (!!!!) produktu co upewnia mnie w tym, że ten sklep sobie ze mnie kpi.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst