kwi 28. 2020
Witam, mam pytanie dotyczące gwarancji po zakupie na banggood, mianowicie pół roku temu kupiłem telefon marki xiaomi mi 9t pro, wczoraj po upadku na lewą
górną krawędź ekranu wyświetlacz prawdopodobnie uległ uszkodzeniu (nie pękł lecz pojawiły się kolorki po czym zgasł) interesuje mnie oczywiście naprawa w ramach gwarancji lecz nie podejmowałem jeszcze żadnych kroków by upewnić się że dobrze uargumentuje i opiszę swój problem czy ktoś miał podobny przypadek?? i mógłby podpowiedzieć jak w takich sytuacjach zachowuje się sklep banggood oraz podpowie co mogę zrobić by mieć jak największą szanse powodzenia mojego roszczenia gwarancyjnego byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź, dołączam zdjęcia poglądowe telefonu. Narożniki wyświetlacza są lekko poobijane ale ekran jest cały. Pozdrawiam Sebastian
257994-XZqnf.jpg257994-ZixMi.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
4 Komentarze
Prześlij Komentarz