lis 19. 2021
Sprawa wygląda następująco. Otóż, dokładnie miesiąc temu pojawiła się promocja na kostki RAM od Cruciala. Postanowiłem że owe pamięci zakupię, i tak też zrobiłem. Na 2 dzień dostałem wiadomość że moja paczka została wysłana oraz że powinna być u mnie za ok. 3 dni. Jakież było moje zdziwienie gdy 2 dni później wszedłem na maila i zobaczyłem informację o tym że moje konto zostało zamknięte. W skrócie: Napisali mi że zamknęli to konto ponieważ było bezpośrednio połączone z kontem, które zamknęli za naruszenie ich warunków. Oczywiście dostałem możliwość odwołania się do ich decyzji, co uczyniłem. W między czasie zadzwoniłem do konsultanta Amazonu i opisałem mu całą sytuację. Po wysłuchaniu mnie powiedział że napiszę maila do innego działu odpowiedzialnego za tego typu sytuację. Dzień później pamięci były już u mnie, na 2 dzień natomiast dostałem zwrotną wiadomość od naszych zachodnich sąsiadów o treści że sprawdzili decyzję o zamknięciu mojego konta i że stwierdzili że jest ona zgodna z ich zasadami, dlatego moje konto pozostanie zamknięte. Niżej była kropka w kropkę skopiowana wiadomość z poprzedniego maila o tym jako to moje konto jest bezpośrednio powiązane z kontem, które zamknęli z powodu nadużyć ich usług. I teraz moje pytanie jest takie. Czy jest jakiś sens ponownego pisania do nich maila lub dzwonienia do konsultanta skoro wcześniej to nic nie dało? Czy mam jakieś szansę że jednak odblokują moje konto?
Aktualizacje społecznościowe
Różne
Dyskusje
8 Komentarzy
Prześlij Komentarz