lis 9. 2021
Ktoś wysyłał już własne opinie na Amazonie? Coś nie do końca podoba mi się ich moderacja. Wczoraj oceniłem kilka z ostatnich zakupów. Na razie w zasadzie wszystko na 5. Dziś otrzymałem kilka maili co do tych opinii.

A oto efekty:
- krótka opinia co do kettlebella - jedno zdanie w stylu "żeliwny kettlebell jak żeliwny kettlebell" - zaakceptowali
- tak samo ołówki BIC - jedno zdanie, że porządne w dobrej cenie = zaakceptowali
- no i smycz kiedyś zakupiona - nieco dłuższy komentarz, kilka zdań ze szczegółami, też zaakceptowane
- nie zaakceptowali za to opinii, która coś tam mówiła o wysyłce, bo kurier był idiotą i zostawił paczkę pod wycieraczką bez jakiejkolwiek informacji np. SMS. Produkt oceniłem na 5, ale dodałem podobną, bardziej konstruktywnie brzmiącą notkę. Tu jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że może nie można nic pisać o wysyłce...
- ... ale nie zaakceptowali też 2 opinii podobnych do tych 2 pierwszych z listy, gdzie były 1 i 2 krótkie zdania o porządnej jakości produktów - noży. Co nie ma zbytnio sensu, bo chyba takie opinie swą im na rękę.

W mailach oczywiście brak powodu niezaakceptowania. Ktoś rozumie jak to działa i co im się nie podoba? Bo ja nie mam pojęcia i nie chcę tracić czasu na wystawianie jak kryterium wydaje się dosyć losowe. Boty to akceptują czy co jest grane?
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
9 Komentarzy
Prześlij Komentarz