Opublikowano 27 kwietnia 2022

Amazon.pl wysyłka towaru i zablokowane konto

Cześć, miał ktoś może sytuację, że Amazon wysłał maila, że paczka wysłana (godzina 10:30, podany numer śledzenia - który nie istnieje u przewoźnika), natomiast o godzinie 16:00 dostałam maila, że zablokowali mi konto. Jaka jest szansa, że paczka dotrze? Że wogole ją wysłali? Miał ktoś tak?
Aktualizacje społecznościowe

37 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Usunięty346270
    ninjaZ27/04/2022 21:10

    A czym opłacałeś te zamówienia karta ? Blik ? Przelewy. A i na adres dom …A czym opłacałeś te zamówienia karta ? Blik ? Przelewy. A i na adres domowy, czy do paczkomatu ?


    Dane do rozliczenia na każdym zamówieniu te same, opłacane kartą i blikiem, lecz większość blikiem była. Miejsce dostawy mieszane, ale spora liczba zamówień do paczkomatu (ciągle ten sam paczkomat), reszta do domu z czego jedno zamówienie pod inny adres.
    Na miejscu autora wątku szukałbym pomocy w BOK Amazon, a nie szukał pomocy na pepperze, bo tutaj tylko domysły.
  2. Awatar użytkownika submen
    Zablokowali, bo pewnie został powiązany adres zamieszkania lub konto zostało zalożone na tym samym adresie IP. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Hary_Giewont
    Tak, paczka dojdzie. Numer przewoźnika powinien się pojawić w następny roboczy dzień po nadaniu przesyłki.
  4. Awatar użytkownika Usunięty346270
    To ja mam jakieś szczęście do tych kont chyba, bo co zamówienie powyżej 100 złotych miałem, to za każdym razem nowe konto dla -35 złotych i zero problemów.
    Nie byłoby łatwiej napisać do bok?
  5. Awatar użytkownika Antosiowa
    Autor
    Usunięty34627028/04/2022 06:12

    Podali powód blokady?


    Za "naruszenie naszych Warunków użytkowania". Tylko tyle. A co do przesyłki raz odpisali, że z powodu zamknięcia konta została anulowana, następnym razem, że dostawa do 2 maja. Więc jedna wielka loteria czy dojdzie czy nie.
  6. Awatar użytkownika emarecky
    Antosiowa31/05/2022 16:25

    Tak


    Mi też dziś przysłali, tylko nie wiem jak z gwarancją. Ogólnie jestem zawiedziony obsługą Amazon.
  7. Awatar użytkownika emarecky
    Duriel31/05/2022 18:27

    Nie możesz do nich zadzwonić i pogadać? Wyjaśnić wszystko "na żywo"? Czasa …Nie możesz do nich zadzwonić i pogadać? Wyjaśnić wszystko "na żywo"? Czasami tak łatwiej. Załóż kolejne konto, skontaktuj się z nimi i pogadaj. Obsługę amazon ma jedną z lepszych, po prostu miałeś jakiegoś pecha, a czemu to trudno stwierdzić


    Zadzwonilem do amazon pl nic nie zrobili tylko poradzili bym pisal do nich po niemiecku to translator i pisalem tylko bez ładu mi odpisywali, później napisalem po polsku jak jest z gwarancją jak konto zamknięte. To mi odpisali żeby pisać po angielsku bo nie mają ludzi do obsługi w jezyku pl. Ale co z gwarancją to już nie odpisali mimo że wysłałem po angielsku. Dupa z tym AMAZONem.
    Chyba mają mnie za jakiegoś bandytę co konta zakłada i h wie co z nimi robi. Jedynie mogli sie przyczepić że ja i syn mamy ten sam adres zamieszkania i konto bankowe, ale nic o tym nie wspomnieli. Nawet zapytałem o to w mailu i do dziś cisza. Taka to lepsza obsługa (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika Antosiowa
    Autor
    emarecky31/05/2022 18:43

    Zadzwonilem do amazon pl nic nie zrobili tylko poradzili bym pisal do nich …Zadzwonilem do amazon pl nic nie zrobili tylko poradzili bym pisal do nich po niemiecku to translator i pisalem tylko bez ładu mi odpisywali, później napisalem po polsku jak jest z gwarancją jak konto zamknięte. To mi odpisali żeby pisać po angielsku bo nie mają ludzi do obsługi w jezyku pl. Ale co z gwarancją to już nie odpisali mimo że wysłałem po angielsku. Dupa z tym AMAZONem. Chyba mają mnie za jakiegoś bandytę co konta zakłada i h wie co z nimi robi. Jedynie mogli sie przyczepić że ja i syn mamy ten sam adres zamieszkania i konto bankowe, ale nic o tym nie wspomnieli. Nawet zapytałem o to w mailu i do dziś cisza. Taka to lepsza obsługa


    Kontakt z Amazon jest naprawdę bardzo kiepski. Mam wrażenie, że odpisują regułkami albo nie odpisują wcale. Ja też do tej pory nie dostałam konkretnej odpowiedzi, dlaczego konto jest zablokowane.
  9. Awatar użytkownika Antosiowa
    Autor
    Zablokowali, bo zostało założone nowe konto. Na stare nie mogłam odzyskać hasła. Kombinowane nic nie było.
  10. Awatar użytkownika ciolek66
    pytanie jest proste cyz bylo cos kombinowane na koncie mozna poznac cala historie bo tak z dupy to nie blokuja konta chyba
  11. Awatar użytkownika Antosiowa
    Autor
    submen27/04/2022 20:24

    Zablokowali, bo pewnie został powiązany adres zamieszkania, albo konto z …Zablokowali, bo pewnie został powiązany adres zamieszkania, albo konto zostało zalożone na tym samym adresie IP.


    Zapewne tak. Zablokowali- trudno. Tylko teraz nie wiem co z zamówieniem. Z nimi kontakt mailowy jest tak utrudniony, że szok. O 10 mail ze wysłali zamówienie, a o 16 że zablokowali konto...
  12. Awatar użytkownika submen
    Antosiowa27/04/2022 20:28

    Zapewne tak. Zablokowali- trudno. Tylko teraz nie wiem co z zamówieniem. Z …Zapewne tak. Zablokowali- trudno. Tylko teraz nie wiem co z zamówieniem. Z nimi kontakt mailowy jest tak utrudniony, że szok. O 10 mail ze wysłali zamówienie, a o 16 że zablokowali konto...


    Możesz spróbować napisać do nich na maila i to wyjaśnić. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika ninjaZ
    Usunięty34627027/04/2022 20:51

    To ja mam jakieś szczęście do tych kont chyba, bo co zamówienie powyżej 100 …To ja mam jakieś szczęście do tych kont chyba, bo co zamówienie powyżej 100 złotych miałem, to za każdym razem nowe konto dla -35 złotych i zero problemów.Nie byłoby łatwiej napisać do bok?


    A czym opłacałeś te zamówienia karta ? Blik ? Przelewy. A i na adres domowy, czy do paczkomatu ?
  14. Awatar użytkownika Antosiowa
    Autor
    Hary_Giewont27/04/2022 20:40

    Tak, paczka dojdzie. Numer przewoźnika powinien się pojawić w następny rob …Tak, paczka dojdzie. Numer przewoźnika powinien się pojawić w następny roboczy dzień po nadaniu przesyłki.


    Już moja 4 dzień... I nadal nie ma

    Usunięty34627027/04/2022 21:41

    Dane do rozliczenia na każdym zamówieniu te same, opłacane kartą i bli …Dane do rozliczenia na każdym zamówieniu te same, opłacane kartą i blikiem, lecz większość blikiem była. Miejsce dostawy mieszane, ale spora liczba zamówień do paczkomatu (ciągle ten sam paczkomat), reszta do domu z czego jedno zamówienie pod inny adres.Na miejscu autora wątku szukałbym pomocy w BOK Amazon, a nie szukał pomocy na pepperze, bo tutaj tylko domysły.


    Pisałam do nich. Konta nie odblokują. Co do przesyłki zero informacji niestety. Pozostało mi czekać (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika Usunięty346270
    Antosiowa28/04/2022 01:28

    Już moja 4 dzień... I nadal nie maPisałam do nich. Konta nie odblokują. Co …Już moja 4 dzień... I nadal nie maPisałam do nich. Konta nie odblokują. Co do przesyłki zero informacji niestety. Pozostało mi czekać


    Podali powód blokady?
  16. Awatar użytkownika Aronek_
    dlaczego oni tak blokuja te konta ? Przeciez to chore jest
  17. Awatar użytkownika ReeVo
    Antosiowa28/04/2022 06:21

    Za "naruszenie naszych Warunków użytkowania". Tylko tyle. A co do p …Za "naruszenie naszych Warunków użytkowania". Tylko tyle. A co do przesyłki raz odpisali, że z powodu zamknięcia konta została anulowana, następnym razem, że dostawa do 2 maja. Więc jedna wielka loteria czy dojdzie czy nie.


    Raczej dojdzie miałem podobnie, konto zamkniete tak samo, dodam że to było moje pierwsze i jedyne zamówienie na amazonie konto tak samo. Przynajmniej doszło, konta nie odzyskałem.
  18. Awatar użytkownika emarecky
    Antosiowa28/04/2022 06:21

    Za "naruszenie naszych Warunków użytkowania". Tylko tyle. A co do p …Za "naruszenie naszych Warunków użytkowania". Tylko tyle. A co do przesyłki raz odpisali, że z powodu zamknięcia konta została anulowana, następnym razem, że dostawa do 2 maja. Więc jedna wielka loteria czy dojdzie czy nie.


    I jak przysłali?
  19. Awatar użytkownika Duriel
    emarecky31/05/2022 18:26

    Mi też dziś przysłali, tylko nie wiem jak z gwarancją. Ogólnie jestem zawi …Mi też dziś przysłali, tylko nie wiem jak z gwarancją. Ogólnie jestem zawiedziony obsługą Amazon.



    Nie możesz do nich zadzwonić i pogadać? Wyjaśnić wszystko "na żywo"? Czasami tak łatwiej. Załóż kolejne konto, skontaktuj się z nimi i pogadaj. Obsługę amazon ma jedną z lepszych, po prostu miałeś jakiegoś pecha, a czemu to trudno stwierdzić
Awatar użytkownika