Opublikowano 3 września 2023

Amazon.pl problemy ze zwrotem.

Cześć, jakiś czas temu dokonałem zwrotu etui na Amazonie. Produkt kupiony u nich. Po 2 tygodniach kasy brak, napisałem do nich na czacie i mi napisali, że zwrot był nieprawidłowy, ale nie wiedzą dlaczego. Kazali mi odesłać prawidłowy produkt hah. Po przepychankach oddali mi "wyjątkowo" kasę.

Tydzień temu zwróciłem smartwatcha za 5 stów. Tylko rozpakowałem i podglądałem 20 minut. Zapakowany jak nowy. Dostałem maila po tygodniu:

Dzień dobry,

odnotowaliśmy z Twojej strony żądania zwrotu za kilka produktów, które nie zostały nam odesłane w pierwotnym stanie. Produkty te dotarły do nas uszkodzone lub wyraźnie używane albo też brakowało w nich niektórych części. Rozumiemy, że w normalnym toku działalności można spodziewać się sporadycznych problemów z zamówieniami. Jednak w Twoim przypadku liczba problemów z zamówieniami wykracza poza tę normę i stanowi naruszenie naszych Warunków użytkowania.

Jeśli ta sytuacja będzie się powtarzać, możemy zamknąć Twoje konto lub przestać wydawać Ci zwroty.

Co mogę zrobić?
Upewnij się, że przestrzegasz Warunków użytkowania i sprzedaży obowiązujących w serwisie Amazon.

Ponadto produkty należy zwrócić w ich pierwotnym stanie i w wyznaczonym terminie.

Miał ktoś z Was taką sytuację? Zaczyna mnie ten nasz Amazon drażnić.
Aktualizacje społecznościowe

11 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika ampm
    I bardzo dobrze że tak zrobili. Kupując produkt jeśli go rozpakujesz i go odeślesz nie jest już produktem nowym nie ważne co z nim robisz i Amazon musi go sprzedać jako używany, więc postaw się w ich sytuacji sprzedajesz 100 produktów nowych a dostajesz 50% zwrotów i co jest ok?
    Jeśli chcesz się pobawić telefonem to idz do sklepu i się pobaw a nie zamawiasz z Amazona bo mają bezproblemowy zwrot więc chcesz to wykorzystać na swoje widzimisię i jeszcze pretensje że 2 razy zrobiłeś zakupy i dwa zwroty i ci się Amazon nie podoba.
    Ja osobiście zostawiłem na Amazonie kupę kasy a za słuchawki które mają 2 lata gwarancji dostałem pełny zwrot kasy po 2latach i 7 miesiącach. Pokaż mi firmę która po wygaśnięciu gwarancji uzna gwarancję? Dziękuje za uwagę.
    edit:
    O i widzę jeszcze że się pożaliłeś w innym poście że cytat "Dostałem dokładnie to samo dzisiaj po zwrocie zegarka za 5 stów" nie no trzeci zwrot i dlaczego się do ciebie czepiają??? Trzy zwroty (Edytowano)
    Awatar użytkownika Hexadecymalny
    Autor
    Zwróciłem łącznie 4 rzeczy na kilkadziesiąt produktów. Jeżeli by mi napisali, że zbyt dużo zwracam to wszystko byłoby jasne, bardziej chodzi mi o to, iż napisali, że zwracam produkty uszkodzone lub wybrakowane co jest niezgodne z prawdą. Dla mnie jest to niesprawiedliwe. Ja gram zgodnie z przepisami. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Psikutasbezs
    Jak wykorzystujesz darmowe zwroty do tego, żeby ciągle coś zwracać, to nie dziw się, że amazon ma jakieś "ale". Ja mam amazona od samego początku w PL, kilkadziesiąt różnych zakupów i tylko 1 zwrot oświetlenia na choinkę, bo nie świeciło. Kasa zwrócona, nie było tematu, ale to tylko 1 zwrot. Jak będzie więcej takich co robią same zwroty, to niedługo skończy się bajeczna kwota 49zl/rok
    Awatar użytkownika Hexadecymalny
    Autor
    Dziwie się, bo to zagranie niezgodne z przepisami. Produkty wróciły idealne. Allegro Smart nie ma z tym problemu. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Kocmax
    Tez dostałem nie dawno taka wiadomość. Zwrot był taki sam jak przysłana mi przesyłka czyli z naruszona plomba. Produkt miał być nowy a plomba zerwana.
  4. Awatar użytkownika Kiron
    Hi, this is your Sc...Helper. After diligent analysis of your queries, we have meticulously compiled the following results tailored to your specific needs:

    Blokada konta .de po zakupie za 500 euro pepper.pl/dys…609
    Blokada konta .pl pepper.pl/dys…911
    Blokada konta za % zwrotów pepper.pl/dys…678
    Blokada konta za % nieopłaceń pepper.pl/dys…770
    Bany po zamówieniu pepper.pl/dys…468
    Problemy po zwrocie kwota ok. 2 tys. zł pepper.pl/dys…909
    Ostrzeżenie odnośnie możliwej blokady konta pepper.pl/dys…394
    Problemy po zwrocie kwota ok. 10 tys. zł .it pepper.pl/dys…824
    Blokada konta za % zwrotów .pl pepper.pl/dys…215
    Blokada konta za % zwrotów .pl pepper.pl/dys…699
    Blokada konta za zwrot .de pepper.pl/dys…323
    Blokada konta przy zwrocie elektroniki pepper.pl/dys…238
    Problemy przy zamawianiu telefonów z Warehouse pepper.pl/dys…495
    Blokada konta za zwrot .de pepper.pl/dys…235
    Blokada konta po pierwszym zakupie .de pepper.pl/dys…027
    Problem z odzyskaniem pieniędzy .it pepper.pl/dys…100
    Problem po zwrocie Iphone 14 Pro .de pepper.pl/dys…735

    Should you require further assistance, please do not hesitate to reach out to our Customer Service directly. We assure you that we will respond promptly with an automated response within 24 hours.

    In our ongoing endeavor to maintain the highest standards of service, please be informed that we remain vigilant against spam activities. Consequently, any instances of spam or unsolicited communications may regrettably be disregarded, and associated phone numbers may be subject to blacklisting.

    Thank you for choosing us as your preferred service provider. We look forward to ri... you off in future in order to provide you the best shopping experience, as customer satisfaction is our utmost priority.

    This response has been generated automatically. Please do not reply.
  5. Awatar użytkownika adadadasdasdasdasdd_asdad
    i jak się to ostatecznie skończyło?
    Awatar użytkownika Hexadecymalny
    Autor
    Oddali kase normalnie.
Awatar użytkownika