Amazon.es odrzucona płatność

lut 24. 2021
Cześć,
Nie wiem czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem, mianowicie podczas zakupów z Amazona, wszystkie moje sposoby płatności zostają odrzucone.
Na infolinii ING dowiedziałem się, że próby płatności są odrzucone, bo sklep nie zastosował 3-D Secure Authentication, co jest dość dziwne, bo bodajże od 30 grudnia 2020 każdy sklep na terenie UE ma obowiązek to wprowadzić. Natomiast próbując zapłacić Revolutem, dostaję informacje, że odrzuciłem lub nie potwierdziłem płatności (mimo, że żadnego powiadomienia/prośby autoryzacji nie dostałem).
Amazon umywa ręce, banki umywają ręce. Tu pytanie, czy spotkaliście się z takim czymś i ewentualnie wiecie jak i z kim załatwiać sprawę?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
3 Komentarze
Prześlij Komentarz