Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 4 dni temu

Amazon.de zwrot/zgubiona przesyłka/ kontakt na czacie

Cześć,

Dużo kupuję na Amazon de, często do nich pisze i nigdy nie było problemu z komunikacją po angielsku. Dzisiaj chciałem się dowiedzieć czy dotarł do nich mój zwrot bo już długo czekam na pieniądze i za każdym razem jak zadałem pytanie kończyli czat, wysyłali e-mail z prośbą o kontakt mailowy bo nie mają wsparcia na czacie i telefonicznie po angielsku. Spotkaliście się z czymś takim?
Jak zacząłem z nimi pisać po niemiecku to nie było problemu. Dowiedziałem się że paczka wróciła do nich pusta i mam wypełnić jakiś formularz.
Aktualizacje społecznościowe

3 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika LucaS_82
    Może chatbot nie ogarniał
  2. Awatar użytkownika michciu
    Autor
    Chatbot gadał po angielsku.
    Awatar użytkownika adam45648
    A nie czasem chrome tłumaczył Ci w locie na angielski i nawet o tym nie powiadomił? Tak miałem na włoskim i jedyny znak translatora to był mały kwadracik w rogu. Włosi też nie rozumieją angielskiego na czacie. (Edytowano)