Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon.de - zwrot kosztów za odesłanie zamówienia

0
lip 26.
Jeżeli mam możliwość darmowego odesłania produktu przez DHL (DHL Parcelshop) i drugą opcję "Wysyłam i płacę", to nadal przy wyborze tej drugiej opcji mogę liczyć na zwrot kosztów odesłania przesyłki? Czy w tym przypadku, jest to dobrowolny wybór i muszę liczyć się z tym, że pierwsza opcja jest darmowa, a druga całkowicie na własny koszt (pomimo informacji o zwrocie)?

Innymi słowy, czy na etapie wypełniania formularza zwrotu, gdy mam dostępne te dwie opcje, to dostępność pierwszej z automatu wyklucza możliwość refundacji kosztów przesyłki przy wybraniu drugiej?
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocjeRóżne
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje