

lis 1. 2023 (22 g, 3 min)
Cześć
Kupiłem na Amazon.de bagażnik rowerowy, z konta Revolut pobrało mi umówioną kwotę. Problem jest taki, że status transakcji w apce to: "Przetwarzanie". Sprzedawca (MarketPlace czyli nie Amazon) po jakiejś 1-2h napisał do mnie że nie otrzymał pieniędzy i chce żebym do następnego dnia zapłacił mu kwotę na konto z wysłanej przez niego faktury/dowodu zakupu (wygląda jak oryginał z Amazona). Odpisałem mu na oficjalnym czacie, że opłaciłem zakup i wysłałem potwierdzenie(nie widać na nim że płatność jest przetwarzana). Otrzymałem wiadomość zwrotną niby od Amazon.de:
"Witam Do otrzymania tego zamówienia wymagany jest przelew na konto bankowe wskazane na otrzymanej fakturze. Po dokonaniu płatności wyślij nam dowód wpłaty w celu potwierdzenia. Amazon.de"
Bardzo mi zależy na tym zamówieniu i nie wiem co robić. Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy to nie jakieś oszustwo?
Kupiłem na Amazon.de bagażnik rowerowy, z konta Revolut pobrało mi umówioną kwotę. Problem jest taki, że status transakcji w apce to: "Przetwarzanie". Sprzedawca (MarketPlace czyli nie Amazon) po jakiejś 1-2h napisał do mnie że nie otrzymał pieniędzy i chce żebym do następnego dnia zapłacił mu kwotę na konto z wysłanej przez niego faktury/dowodu zakupu (wygląda jak oryginał z Amazona). Odpisałem mu na oficjalnym czacie, że opłaciłem zakup i wysłałem potwierdzenie(nie widać na nim że płatność jest przetwarzana). Otrzymałem wiadomość zwrotną niby od Amazon.de:
"Witam Do otrzymania tego zamówienia wymagany jest przelew na konto bankowe wskazane na otrzymanej fakturze. Po dokonaniu płatności wyślij nam dowód wpłaty w celu potwierdzenia. Amazon.de"
Bardzo mi zależy na tym zamówieniu i nie wiem co robić. Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy to nie jakieś oszustwo?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Aktywność
8 Komentarzy
sortowanie:I co z tą wiadomością? Dostałeś maila od amazon (zobacz dokładnie ADRES mailowy nadawcy). Czy sprzedawca Ci odpisał przez amazon maila o takiej treści i Ty dostałeś powiadomienie od amazonu.
Ja bym to zgłaszał, bo śmierdzi. Kto wie, może ktoś wszedł sprzedawcy na konto na amazonie.
Dobry dzień,
Próbowaliśmy odliczyć kwotę zamówienia z Amazon.de Marketplace z Twojego konta. Nie można ukończyć płatności za to zamówienie. Sprzedawca przekazał niniejsze roszczenie gwarancyjne firmie Amazon w celu odbioru.
Uprzejmie prosimy o przelanie pozostałej kwoty 403,11 EUR zgodnie z załączonymi fakturami najpóźniej do dnia 1 listopada 2023 r. (data otrzymania płatności), podając numer wpłaty 864238220, aby móc kontynuować realizację niniejszego zamówienia .
Jako zamierzony cel proszę podać jedynie numer 864238220. Tylko w ten sposób możemy jednoznacznie przypisać Ci płatność.
Po otrzymaniu tej wiadomości otrzymasz automatyczną wiadomość informującą Cię, że Twoje zamówienie zostało anulowane.
Twoje zamówienie stanie się ponownie aktywne po otrzymaniu załączonego dowodu wpłaty.
Produkt jest dostępny, ale forma płatności nie zadziałała.
Bidad S.
Wiadomość nr 2:
Cześć,
Aby otrzymać niniejsze zamówienie należy dokonać przelewu na rachunek bankowy wskazany na otrzymanej fakturze.
Po dokonaniu płatności prześlij nam potwierdzenie płatności w celu potwierdzenia.
Amazon.de
U mnie w Revolut sytuacja wygląda następująco:
Dzięki