Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon.de problem ze zwrotem pieniędzy oraz kontaktem.

lis 4. 2023
741065-KPxrv.jpgWitam, w sierpniu zamówiłem produkt na Amazon.de niestety pod koniec października zepsuło się coś w nim, więc napisałem na chacie z konsulatantem zaproponował mi zwrot kosztów. Dzisiaj mijają 2 tygodnie a zwrotu nadal nie ma na koncie, przy próbach kontaktu zamknęło mi czat i nie mam opcji ponownego otwarcia go a gdy pisze e-mail nie dostaje na niego odpowiedzi. Dodam jeszcze, że po pierwszej rozmowie dostałem takiego maila i mam do niego parę pytań:
,,z doświadczenia wiemy, że może to potrwać trochę czasu’’- ile oznacza zwrot trochę czasu?
Oraz czy coś mogło być nie tak z tym e-mailem, że na przykład został wygenerowany a zwrot wcale nie poszedł? Załączam zdjęcie poniżej. Dodam także że w e-mailu nie pisze jakiego zamówienia to dotyczy, a gdy wchodzę na konto i w zamówienia nie pisze nic o zwrocie pieniędzy.
Aktualizacje społecznościowe

1 Komentarz

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika WiedzaZycia26
    To samo! Zgłoś na Amazon, bo ze sprzedawca nie ma sie co męczyć