Amazon.de, problem z płatnością Revolut w Euro

6
lis 2. 2020
Dwa tygodnie temu złożyłem zamówienie na Amazon. Kilka dni temu zaczęło mi chargeować Revoluta, ale jestem sprytny i mam tam tylko tyle kasy ile trzeba. Na szczęście czeka tam tylko 143 EUR, które przygotowałem pod ten zakup. Amazon cały czas strzela po 800+ PLN, także prawie 25% więcej no i dostaje odmowy. Takiego wała! #niedamsie

W każdym razie walczę już kilka dni żeby ustawić ręcznie walutę EUR do płatności, wyłączyłem Currency Converter, złożyłem nowe zamówienie, dodałem inną kartę (wirtualną) pisałem do CC i jedyne co mi zaproponowali to kupno ich karty kredytowej, prepaidy itd.

Warto dodać, że zakupy na Amazon.de/es/fr robiłem wielokrotnie, zawsze w ten sam sposób.

Mam już dość próby uratowania tych 150 zł, i tak będzie taniej niż gdziekolwiek indziej, no ale... wkurw mały.

Mieliście ostatnio taki problem? Brakuje mi doklikać się do jakiegoś ustawienia? Zmieniło się coś? W sposobie składania zamówień? Kiedyś przy zamawianiu mogłem wybrać walutę karty - teraz nie widzę tego.

Co mogę zrobić? Jakie porady?
Aktualizacje społecznościowe
6 Komentarzy
Prześlij Komentarz