Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon.de i ich blokowanie kont.

mar 18. 2021
Witam, czy ktoś z was miał też taki problem. A mianowicie amazon zablokował mi konto po złożeniu drugiego zamówienia przy użyciu kart podarunkowych. Od 6 marca próbuje się z nimi dogadać, wysłałem maila dosyć obszernego z 20 zdjęciami potwierdzającymi dowody że zostały kupione z zaufanego źródła (strona paysafecard). Oczywiście nikt mi na to nie odpowiedział, na infolinii nikt nie jest dosłownie w stanie pomóc jedyne co to mam czekać 48h i 'odezwie się ktoś do pana z działu do spraw kont'. Te 48h już słyszałem chyba z 10 razy u nich na infolinii, do tej pory nikt nie podjął ze mną kontaktu. Jest to troche śmieszne a zarazem wkur... - na koncie został zamówiony sprzęt za prawie 500Euro a oni sobie postanowili zablokować mnie oraz moje środki bez żadnego kontaktu dalszego ze mną. Jest jakiś sposób żeby ich pogonić i żeby to ktoś wkońcu z jajem poprowadził od początku do końca? Jak u was to wyglądało?
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
3 Komentarze
Prześlij Komentarz