Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon.de blokata konta

mar 13. 2021
Cześć, miał może ktoś taki sam problem jak ja? Dokonałem zakupu na amazon.de, korzystając z kart podarunkowych (podejrzewam ze za szybko je wklepałem), dobrali się do mnie w systemie i zablokowali konto (zamówienie chwilowo zatrzymali). Od tygodnia próbuje z nimi dojść do porozumienia - dzwoniąc jedynie na infolinii zbywają mnie że zajmą się sprawą w przeciągu 2 dni - i tak ciągle. Aż dzisiaj dzwonie i tak prosząc 3 raz o wyjaśnienia - informują mnie że pana zamówienie jest anulowane. + nie odblokowali konta żeby nawet zwrócić wydane środki. Miał ktoś taki problem, jak ich pogonić bo to już dla mnie jest chore? Z amazon.de wypisują o rachunek za wode, energie - nie mam to wysyłam im wyciąg z banku i tak jest problem - teraz wysłałem potwierdzenia zakupu kart z emaila i oczywiście nikt się nie odzywa po 2 dniach i jedyne co są w stanie na infolinii to prosić o cierpliwość do poniedziałku. Na prawde to taki problem? Dodatkowo blokują konto, mówiąc o tym żebym odpowiedział im na wiadomość zdjęciami dot. źródła kupowanych kart - próbuje im odesłać maila a pisze mi na gmail 'taki email nie istnieje'. Wszystkie karty podarunkowe były kupowane z strony paysafecard która je oferuje.
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
9 Komentarzy
Prześlij Komentarz