Amazon.co.uk - brak towaru w paczce - co robić?

11
kwi 10.
Hej, zamówiłem ostatnio fit watch Withings Activité Pop z Amazon.co.uk. Paczka przyszła dziś, odebrał mój tata kiedy ja byłem w pracy. Okazało się, że pudełko Amazonowe było naciete/naderwane, a towaru w środku nie było. Złożyłem reklamację już w DHLu, ale nie wiem czy coś z tego będzie. Wiecie czy mogę w jakiś sposób zgłosić to do Amazona w ramach reklamacji/gwarancji i żądać zwrotu pieniędzy lub ponownego wysłania?
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje
11 Komentarzy
@Jakub_Lorent Jeśli to ewidentnie paczka była naruszona i okradziona, może być ciężko jeśli nie spisałeś protokołu. Spróbuj, się skontaktować z Amazonem i zapytaj co masz zrobić. Istnieje duża szansa, że jeśli to pierwsza taka sytuacja to wyślą towar ponownie.
@Kaban chodzi Ci o protokół z DHL? Dziś na przyjechać ten sam kurier właśnie w celu spisania protokołu. Wieczorem skontaktuje się z Amazonem i zobaczymy, może się uda coś ugrać, bo to rzeczywiście pierwsza taka sytuacja, a zamówiłem od nich już parę rzeczy.
@Jakub_Lorent Jeśli będziesz miał protokół z DHL to w ogóle nie powinno być problemu. Bardziej chodziło mi o sytuację, kiedy paczka odebrana, po kilku dniach okazuje się że nic w niej nie ma, to firma kurierska może się na ciebie wypiąć.
Miesiac temu Kurier DPD przywiózł mi rozwalony rower stacjonarny Zipro Rook za pobraniem , pomógł mi wnieść skasował kasę i odjechał , a ja musiałem złapać oddech bo to wnosiłem na 4 piętro waga 30 kg , po 3-5 minutach dzwonilem odrazu do niego ze przesyłka uszkodzona gdy rozpakowywałem 1 z 2 paczek , powiedział ze nie ma czasu , zadzwoniłem do DPD i zgłosiłem że Kurier nie chce się wrócić , Pani powiedziała ze spokojem źe jutro ktoś podjedzie . Uszkodzony był cały bok rowera , popekane i poodłamywane plastiki , pęknięta korba i wykrzywiony mechanizm ( mechanizm już złom) , Na drugi dzień przyjechał inny kurier spisał protokół i......zabrał go jak worek kartofli ! , powiedział że na magazyn ?. Bez kartonów i zabezpieczeń, itp, tylko strecz i taśmą po plastikach , jak na to patrzyłem to byłem pewny że to idzie na złom ? , sam go tak byle jak owinął . Zdziwiony też tym faktem bo nie znam procedur zadzwoniłem odrazu do DPD że rower został mi zabrany , na 2 dzień po 24h telefony itp, chcieli mi go oddać bo niby się pomylił. Masakra !!! , 24 h tłukł go jeszcze na aucie , to jakiś absurd ! tam jest elektronika , plastik do okola , odmówiłem !!!! Zgłoszone też do DPD było odrazu . Mija prawie miesiąc , dostałem 2 decyzje IDENTYCZNE , że nie uwzględniają reklamacji bo "paczka nie została sprawdzona przy kurierze" , a o rowerze cisza kompletna , na pytania nie odpowiadają , tylko swoje punkty te same za każdym razem , teraz zostałem bez kasy i rowera .
Edytowane przez: "Zigi" kwi 11.
Zigikwi 11.

Miesiac temu Kurier DPD przywiózł mi rozwalony rower stacjonarny Zipro R …Miesiac temu Kurier DPD przywiózł mi rozwalony rower stacjonarny Zipro Rook za pobraniem , pomógł mi wnieść skasował kasę i odjechał , a ja musiałem złapać oddech bo to wnosiłem na 4 piętro waga 30 kg , po 3-5 minutach dzwonilem odrazu do niego ze przesyłka uszkodzona gdy rozpakowywałem 1 z 2 paczek , powiedział ze nie ma czasu , zadzwoniłem do DPD i zgłosiłem że Kurier nie chce się wrócić , Pani powiedziała ze spokojem źe jutro ktoś podjedzie . Uszkodzony był cały bok rowera , popekane i poodłamywane plastiki , pęknięta korba i wykrzywiony mechanizm ( mechanizm już złom) , Na drugi dzień przyjechał inny kurier spisał protokół i......zabrał go jak worek kartofli ! , powiedział że na magazyn ?. Bez kartonów i zabezpieczeń, itp, tylko strecz i taśmą po plastikach , jak na to patrzyłem to byłem pewny że to idzie na złom ? , sam go tak byle jak owinął . Zdziwiony też tym faktem bo nie znam procedur zadzwoniłem odrazu do DPD że rower został mi zabrany , na 2 dzień po 24h telefony itp, chcieli mi go oddać bo niby się pomylił. Masakra !!! , 24 h tłukł go jeszcze na aucie , to jakiś absurd ! tam jest elektronika , plastik do okola , odmówiłem !!!! Zgłoszone też do DPD było odrazu . Mija prawie miesiąc , dostałem 2 decyzje IDENTYCZNE , że nie uwzględniają reklamacji bo "paczka nie została sprawdzona przy kurierze" , a o rowerze cisza kompletna , na pytania nie odpowiadają , tylko swoje punkty te same za każdym razem , teraz zostałem bez kasy i rowera .


Rzecznik praw konsumenta. Zobaczysz co się będzie działo.
@Zigi a skąd zamawiałeś?
Moje ostatnie przesyłki kurierskie dotarły do mnie ze śladami otwierania, tj. plomby były naruszone i można było zajrzeć do paczki. Na szczęście nic nie zginęło (oczyszczacz powietrza, ubrania), ale wygląda to tak jakby ktoś sprawdzał, czy uda mu się ukraść.

Kurier DPD.
Edytowane przez: "Cebularis_incredibili" kwi 13.
@Kaban uff, udało się. Mam protokół, było ciężko ale się udało. Co muszę teraz zrobić? Bo jestem kompletnie zielony w temacie..
@Jakub_Lorent Kontaktować się z Amazonem - nic nikt nie wymyśli innego.
Daj znać jak się wszystko zakończy
@Roswell krótka piłka, support Amazon odpowiedział mi po 20 minutach od zgłoszenia. Od razu uruchomili zwrot pieniędzy. Nie prosili o protokół szkody, wspomniałem o nim w wiadomości do nich. Czekam teraz na kasę.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje

    Najlepsi sprzedawcy