Opublikowano 17 godzin temu

Amazon zwrot z tytułu rękojmi - blokada konta

Cześć. Mam ogromy problem z Amazon. Zgłosiłem wadę produktu po 1,5 roku od zakupu. Dostałem info od Amazon, że proponują abym odesłał produkt i zwrócą mi pieniądze. Otrzymałem kod zwrotu do INPOST oraz opis całej procedury. Odesłałem produkt. Dostałem info, że przesyłka dotarła do AMAZON. W tym samym dniu dostałem informację, że moje konto zostaje zablokowane. Zostałem bez produktu i bez pieniędzy za zwrot.


Dzień dobry,

piszemy, aby poinformować, że zamknęliśmy to konto. Podjęliśmy to działanie, ponieważ zgodnie z naszymi danymi konto to jest bezpośrednio powiązane przez z innym kontem, które zamknęliśmy wcześniej za naruszenie naszych Warunków użytkowania. Jeśli zamykamy konto w związku z naruszeniem Warunków użytkowania, jego użytkownik nie może założyć nowego konta ani używać innego konta do składania zamówień w naszej witrynie.

Anulowaliśmy wszelkie otwarte zamówienia na tym koncie i zwróciliśmy za nie środki.

Więcej informacji o naszych zasadach znajdziesz na stronie Warunki użytkowania i sprzedaży Amazon.pl:
amazon.pl/gp/…XXM

Jeśli chcesz odwołać się od tej decyzji lub uzyskać dostęp do treści przechowywanych na Twoim koncie, odpowiedz na tę wiadomość, aby skontaktować się ze specjalistą ds. obsługi konta. Nasz Dział Obsługi Klienta może jedynie potwierdzić, że wysłaliśmy tę wiadomość. Nie może jednak zmienić podjętej przez nas decyzji ani przekazać Ci bardziej szczegółowych informacji na ten temat.

Specjalista ds. obsługi konta
Amazon.pl


Odpisałem, że się odwołuję, że jestem na etapie zwrotu, że zwrócę się do ECK bo zostałem bez produktu oraz zwrotu pieniędzy, nie mam dostępu do konta itd. Kolejna wiadomość od AMAZON.

Witaj,

Kontaktujemy się z Tobą w sprawie Twojego zamówienia 407-3164808-0878710. POLISH_POST potwierdził gramofon Pro-Ject Essential III SB, Audiophiler „Best Buy” z elektronicznym przełącznikiem prędkości (czarny)
zamówiony produkt znajdował się w paczce w momencie opuszczenia naszego centrum realizacji zamówień i został dostarczony w stanie nienaruszonym. W rezultacie nie możemy dokonać wymiany ani zwrotu pieniędzy za ten przedmiot.

jak informowaliśmy Cię wcześniej, Twoje konto zostało zamknięte. Z naszych zapisów wynika, że wcześniej zamknęliśmy Twoje konto za naruszenie naszych Warunków użytkowania. Kiedy zamykamy konto w związku z naruszeniem warunków umowy, nie możesz założyć nowego konta ani użyć innego konta do składania zamówień na naszej stronie.

Po dokładnej weryfikacji postanowiliśmy nie przywracać pełnego dostępu do tego konta. Nie możesz już składać zamówień na naszej stronie.

Wszelkie treści cyfrowe zakupione za pomocą tego konta są nadal dostępne. Aby uzyskać dostęp do treści, kliknij łącze „Zarządzaj treściami i urządzeniami” w menu „Twoje zamówienia” w serwisie Amazon.pl.

Pozdrawiam

Specjalista ds. obsługi konta
Amazon.pl
amazon.pl


Mieliście taką sytuację ? Co dalej robić ? Jak odzyskać pieniądze ?
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

4 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika mrowka
    Nic nowego niestety Amazon to już niestety nie jest dobry sklep a raczej ryzykowny.
    Wiele osób ma identycznie ale podobno po długich pertraktacjach na ogół odzyskują wpłatę. Poszukaj masa podobnych wpisów była już na pepperze.
  2. Awatar użytkownika ah_jo
    A mnie ciekawi kiedy w końcu ktoś się dobierze do dupy Amazonowi za takie praktyki. Coraz częściej się słyszy o takich akcjach z ich strony.
  3. Awatar użytkownika LucaS_82
    Ile takich zwrotów wykonałeś w ostatnich 2 latach?
  4. Awatar użytkownika Bartosz_Mokrzynski
    Autor
    Taka sytuacja pierwszy raz. Ponadto raz zwróciłem w ciągu 14dni. A kupiłem mnóstwo rzeczy..
Awatar użytkownika