Amazon zbanował mnie 2 razy bez wyraźnego powodu

wrz 20. 2022
Kupiłem telefon z amazon.de i były to moje pierwsze zakupy na amazonie po czym dostałem bana i kiedy się z nimi skontaktowałem to bot mi powiedział że za dużo razy chciałem zwrócić towar podczas kiedy ja ani razy tego nie zrobiłem po czym jak się zapytałem za co dostałem bana i czy mók telefon wogule dojdzie to mi odpisali że dojdzie ale za co bana mam dalej nie wiem. Potem mnie odbanowali po czym znowu dostałem bana znowu się skontaktowałem i mi bot odpowiedział że nie odwołują decyzji i mogą mi już nie odpisać na dalsze e-maile. Chciałbym się dowiedzieć jak moge się z nimi skontaktować i odwołać decyzje. Jedyny sposób kontaktu jaki widziałem wymaga zalogowania się na konto czego zrobić nie moge
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje

4 Komentarze