Amazon uk - problem z paczką.

7
lip 26.
Panowie i Panie, dziś patrzę czy moja paczka została wysłana i mam komunikat "we're sorry your parcel is late. please contact amazon for the next steps". Czy ktoś miał coś podobnego? Nie mam możliwości anulowania zamówienia, jedynie zwrocic - ale paczki przecież nie mam. Nie ma również numeru listu przewozowego. Miał ktoś podobny problem?
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocjeRóżne
7 Komentarzy
Masz od nich wiadomość aby się kontaktować. Zadzwonią sami jeśli masz nr tel albo jeśli go im podasz. Coś mają na rzeczy i być może chcą cię poinformować czy chcesz czekać 1-2-3 10 dni dłużej czy mają zwrócić pieniądze.
Edytowane przez: "Gajos" lip 26.
Gajos26/07/2019 23:01

Masz od nich wiadomość aby się kontaktować. Zadzwonią sami jeśli masz nr te …Masz od nich wiadomość aby się kontaktować. Zadzwonią sami jeśli masz nr tel albo jeśli go im podasz. Coś mają na rzeczy i być może chcą cię poinformować czy chcesz czekać 1-2-3 10 dni dłużej czy mają zwrócić pieniądze.


Dzięki za pomoc.
seether66626/07/2019 23:05

Dzięki za pomoc.



Sam amazon tak od siebie nie anuluje ci zamówienia a jeśli tak to musiałby to być naprawdę szczególny wypadek. Mogło też dojść do tego że np. twoje zamówienie było jedyne na magazynie i w chwili pikowania (pobierania) czy pakowania tego przez daną osobę mogło się okazać że opakowanie czy jaki tam produkt zamówiłeś mogło być w jakiś sposób uszkodzone i zgłoszone zostało jako DAMAGE które trafi na warehouse deal i teraz musieliby je ściągnąć z innego magazynu co przekłada się na dłuższe oczekiwanie na dostawę. Jeśli tak jest to niestety musi tak być bo gdyby tego było więcej na magazynie to PROBLEM SOLVE od razu by wymienił ten produkt na nowy. Sytuacji może być wiele i to jeden z wielu przypadków w amazonie. A jak jest w rzeczywistości to musisz się z nimi kontaktować.
Edytowane przez: "Gajos" lip 26.
Gajos26/07/2019 23:10

Sam amazon tak od siebie nie anuluje ci zamówienia a jeśli tak to m …Sam amazon tak od siebie nie anuluje ci zamówienia a jeśli tak to musiałby to być naprawdę szczególny wypadek. Mogło też dojść do tego że np. twoje zamówienie było jedyne na magazynie i w chwili pikowania (pobierania) czy pakowania tego przez daną osobę mogło się okazać że opakowanie czy jaki tam produkt zamówiłeś mogło być w jakiś sposób uszkodzone i zgłoszone zostało jako DAMAGE które trafi na warehouse deal i teraz musieliby je ściągnąć z innego magazynu co przekłada się na dłuższe oczekiwanie na dostawę. Jeśli tak jest to niestety musi tak być bo gdyby tego było więcej to PROBLEM SOLVE od razu by wymienił ten produkt na nowy. Sytuacji może być wiele i to jeden z wielu przypadków w amazonie. A jak jest w rzeczywistości to musisz się z nimi kontaktować.


Ale dziwi mnie że nie mam opcjj anulowania zamówienia, a jedynie zwrotu.
seether66626/07/2019 23:12

Ale dziwi mnie że nie mam opcjj anulowania zamówienia, a jedynie zwrotu.


Mogła też przesyłka zaginąć. Oni widzą każdy ruch pracownika czy kurierów. Mają swój specjalny system monitorowania. A tak naprawdę czy to zwrot czy anulacja to dla nich jeden ciul jeśli nie ma w systemie że towar został dostarczony.
seether66626/07/2019 23:12

Ale dziwi mnie że nie mam opcjj anulowania zamówienia, a jedynie zwrotu.


Ale nie ma numeru listu więc wygląda jakby nawet nie było wysłane.
seether66626/07/2019 23:18

Ale nie ma numeru listu więc wygląda jakby nawet nie było wysłane.


Dlatego mówię. Musisz się z nimi skontaktować. Tak to można tylko gdybać. Dałem ci tylko pogląd sytuacji sprawy ze strony pracownika i jak głównie to wygląda. Bo w innych przypadkach jeśli coś jest na magazynie i możesz to kupić a nie ma że "tego produktu nie można wysłać do PL" to amazon wyśle ci zamówienie. I najczęstszymi przypadkami głównie opóźnień to są takie problemy z towarem jak opisałem powyżej.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje