Opublikowano 22 godziny temu

Amazon PL - brak towaru, brak pieniędzy...

Cześć, może już ktoś się spotkał z taką sytuacją:
7 grudnia zamówiłem kilka płyt, z czego jedna w dalszym ciągu nie przyszła. Po paru tyg. pojawiła się inf, że paczka mogła się zgubić (zależało mi bardzo na niej i stwierdziłem, że poczekam, może się odnajdzie). Obecnie na stronie widnieje status "w drodze". Po kontakcie z obsługą klienta dostałem odp. że minęło 60 dni od podanego terminu dostawy i Pani na infolinii oraz jej przełożony nie mają możliwości podjęcia działań przy zamówieniu. Zostałem bez płyty i kasy. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi jak rozwiązać problem.
Aktualizacje społecznościowe

20 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika PeRsEcUtOr
    Skoro czekałeś na paczkę 2 miesiące z nadzieją, że może dojdzie to powiem tak - nie było to nic wartościowego ani wartego uwagi, a skoro regulaminy są Ci obce to tylko winić możesz siebie za to, że nie odezwałeś się do nich wcześniej

    Mądry polak po szkodzie ale za błędy i gapiostwo się płaci
  2. Awatar użytkownika voodoo69
    Ty to tam dobrze zrozumiałeś? Tam na Amazonie właśnie dają wyznaczony czas do kiedy te w drodzę ma się zmienić. I trzeba odczekać nawet jak się nic nie dzieje. Jeśli nie wskoczy nowy status i upłynie czas wyznaczony przez Amazon wystarczy odezwać się na czat i kasa wraca. Już to przerabiałem A co do odezwania się na ten czat to nigdy ram czasowych nie dostałem. Jedynie pilnować kiedy upływa ten termin do kiedy paczka miała być dostarczona bo wcześniej nie chcą wniosku przyjąć ;p (Edytowano)
    Awatar użytkownika nochybatyxD
    Autor
    Odezwałem się na czacie i rozmawiałem przez tel. Twierdzą, że nic nie da się zrobić. Aktualnie tak to wygląda.17616059-xp86H.jpg17616059-WuqET.jpg17616059-7wKZx.jpg
  3. Awatar użytkownika leeloo
    chargeback jesli kwota ma sens
    Awatar użytkownika pietruszak
    nie słuchaj powyższej rady jeśli zależy ci na koncie
    piłuj ich do skutku
  4. Awatar użytkownika MS777
    No niestety amazon jest fajny, ale tylko do pewnego czasu. Miałem kiedyś taką sytuację, że o wadzie dostarczonego towaru zorientowałem się po ponad miesiącu od jego otrzymania. Napisałem im maila ze zgłoszeniem reklamacji, a oni mi tylko, że minęło już ponad 30 dni od otrzymania i nie można już towaru zwrócić. Za nic nie dało się ich przekonać, że nie chodzi mi o prawo zwrotu pełnowartościowego towaru, a złożenie reklamacji na co mam 2 lata. Gdyby nie to, że produkt miałem praktycznie za darmo (kupiłem za kilka bonów 20 zł za niezrealizowane zamówienia), to nie odpuściłbym i dalej ich męczył i straszył UOKiKiem.
Awatar użytkownika