Hej
Miałbym pytanie dotyczące Amazona - mianowicie chciałbym zakupić ram 64GB (4x16) jak ponownie pojawi się w dobrej cenie - czy jeśli odsprzedam komuś połowę i ram w padnie po jakimś czasie:
- Jak będzie realizowana ewentualna gwarancja u producenta bądź sprzedawcy lub rękojmia u sprzedawcy-Amazon (osoba, która kupi będzie musiała wysyłać do mnie abym ja na swoje dane odesłał)?
7 Komentarzy
sortowanie:Bardzo proszę - tak wygląda odpowiedź od Amazon
Dzień dobry!
Przedmioty wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowe może reklamować w okresie dwóch lat od daty otrzymania wyłącznie właściciel konta Amazon.de, w którym konkretne zamówienie z danym artykułem zostało złożone.
Tak więc w przypadku reklamacji musiałby Pan porozumieć się z osobą, która zakupiła artykuł w swoim koncie Amazon.de. Nie mógłby Pan reklamować bezpośrednio w Amazon.de ponieważ na fakturze Amazon.de nie widniałoby Pana nazwisko.
Mam nadzieję, że udało mi się pomóc i dziękuję za cierpliwość.
A następnie umowę odsprzedaży aby to zrobić na tiptop.
Inna sprawa - pamiętajmy, że ramy co do zasady mają wieczystą gwarancję, o ile nie zostały odsprzedane.
Natomiast polecam jednak głównie zapytać o to Amazona masz wtedy wszystko czarno na białym.
Pozostaje tylko gwarancja producenta po dokładnym zapoznaniu się z nią i oczywiście posiadając kopię dowodu zakupu z amazona.
Dziękuję wam za pomoc