Amazon- naprawa gwarancyjna

2
lip 30.
W jaki sposób odbywa się naprawa gwarancyjna w niemieckim Amazonie, ponieważ mam problem z ekranem w S8?
Na wyświetlaczu pojawiły się ciemniejsze obszary oraz wypaliły się elementy paska nawigacji.
Czy będą jakieś problemy, bo telefon posiada wyszczerbienie na dolnej ramce?
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje
2 Komentarze
Generalnie - nie miałem jeszcze nigdy problemu ze zgłaszaniem reklamacji na Amazonie. Nie umiem odpowiedzieć z cała pewnością na ten konkretny przypadek, bo nie reklamowałem telefonu komórkowego.
Oczywiście dobrze, aby to sam Amazon był sprzedawcą, a nie inna firma (jednak ponieważ zwykle korzystam z Fulfilled by Amazon, to obsługa zgłoszeń też lezy z tego co się orientuję w ich zakresie, tyle że w niektórych przypadkach przechodzi się na kontakt ze sprzedawcą).
Zgłoś i opisz im dokładnie problem z ekranem, ewentualnie zrób zdjęcia wypaleń/ciemniejszych obszarów i napisz, że masz zdjęcia i możesz załączyć (da się potem do komunikacji mailowej). Ja robiłbym zdjęcia tak, aby było widać uszkodzenie na ramce, aby mogli je zobaczyć i na to zareagować gdyby uznali to za istotne. I zobacz, co odpiszą.
Standardową procedurą w znanych mi przypadkach (zabawki, słuchawki, HDD) jest wysłanie zamiennika i oczekiwanie do 30 dni na zwrot reklamowanego produktu. Zwykle trzeba zapłacić za wysyłkę, potem zwracają równowartość w Euro.
Aha, zgłaszam zwykle mailem z jezykiem ustawionym na angielski, dalsza korespondencja także jest mailowa.
Edytowane przez: "TxF" lip 31.
Jak kupujesz nowy od amazon, to zazwyczaj wysylaja nowy i masz iles czasu an odeslanie starego. Oczywiscie jak nie odeslesz, to sciagnal CI z konta pieniadze za drugi. No i daja wybor, miedzy nowym, a zwrotem pieniedzy.
Edytowane przez: "Voltix" sie 11.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje